Barbie Birthday Wishes-Blue



Ahoj všetci.Dnes som bola v Dráčiku a mali tam túto krásku (len tú modrú).Je veľmi pekná do otváre,ale teď je pro mně nedotupná,pretože stojí 999,- .Viem,to asi nie je moc a určite ju chcem,ale mám strach,že tie šaty sú na ň přišité a ja ju chci hlavne kvôli šatom a prezliekaniu..Preto vás moc prosím,napíšte sem komentík,ak si myslíte alebo viete, že či v nich je prišitá,ako napr.Španielka z Dolls of The World.Má starší typ tela,to mi vôbec nevadí,jej krása to vynahrazuje....len prosím,pomôžte a napíšte,ak máte túto alebo jej blond kamarádku ,či je do tých přenááááááádherných šiat vážne přišitáááá!!!Viete,já nemám veľmo šikovné ruky,že by som tam prišila suchý zips a moja mama sice je šikovná ale nemá ráda keď vidí v mojom šuplíku s bábikami nejaký nový prírastak,:((( .Tak prosííííííím komenty!!!

Birthday Wishes-Blue:






Birthday wishes-Peach






Tú ružovou som sem dala preto,keby ste náhodou nevedeli,ku ktorej ta modrá patrí(ale to vy určite viete :))).

Komentáre

Obľúbené príspevky