Barbie strážci z filmu Fairytopia

Ospravedlňujem sa,že je tu tak mŕtvo, ale nechce sa mi nič a ešte k tomu sú sviatky

V poslednej dobe som nejak zaťažená na víly a vecami okolo nichMilujem...mno ,také väčšie série bábik,keď si môžete zo zadnej časti krabice pozrieť bábiky,ktoré vyšli spolu v tej sérii(no dobre, trochu mi hrabe)

Mno a rozmýšľala som,presnejšie o 7 strážcoch Fairytopie,žeby boli skvelý doplnok k zberateľskej Kráľovne víl z Fairytopie a k Eline.Nie že by sa mi ten film páčil,videla som ho asi 2x na MINIMAXE Samozrejme, nemuseli by byť zberateľské,veľmi sa mi napr.páčila Azura,ktorá vyšla spolu s filmom.I keď šanca,že by niekedy vyšli je veľmi veľmi veľmi a ešte raz veľmi mizivá

Čo si o tom myslíte? Podľa mňa by to bolo fajn oživenie,pretože medzi strážcami sú aj chlapi(asi traja)a bolo by super,mať už konečne v zbierke nejakého Kena

PS: kľudne tento článok ignorujte,asi sa mi cez sviatky niečo porobilo v hlave






Pardon,že je to také rozmazané :(




Komentáre

Obľúbené príspevky