Wild má sen

Včera v noci,keď Wild ležala na posteli,premýšľala,čo sa jej bude snívať.Bol spln a vždy keď je je táto fáza mesiaca,Wild máva nepríjemné sny.Túto noc to však bolo inak.



Mesiac žiaril tak jasne,že osvetľoval celú izbu a jeho svetlo sa miešalo so svetlom lampy,ktorú má Wild zažatú počas celej noci,keby bola námesačná alebo by sa niečo stalo.

,,Som zvedavá,čo sa mi bude dnes snívať. Dúfam,že to tentoraz nebude o zombíkoch, ktorý ma naháňajú v opustenej nemocnici ako minule."





,,Treba myslieť pozitívne....napríklad Vianoce.Čo som dostala??Hmm....tuším že nič,čo by ma potešilo...A ešte k tomu ma strašia účty na stole,ktoré som mala zaplatiť už dávno,ibaže nemám z čoho,pretože som väčšinu výplaty utratila za nové šaty a u kaderníka...A že myslieť pozitívne!Ktorý mudrlant to povedal?"


,,Dobre a čo tak zaspať s úsmevom na perách??? To vraj pomáha...mno,uvidíme ráno."


Prevrátila sa na bok a zaspala.Myšlienky jej v spánku rozvírilo akési svetlo a pred sebou uvidela jaskyňu.Vedela,že tmavé jaskyne neveštia je nič dobré,preto sa snažila ujsť,ale nohy ju neposlúchali a ona napredovala hlbšie do jaskyne.


Stále postupovala hlbšie,až prišla k jazierku.


Povrch, po ktorom kráčala bol klzký,zaplavený vodou z jazierka a pod ňou sa ligotalo plno mušiel.






Zrazu niečo v jazierku upútalo jej pozornosť.Bola to mušľa v ktorej sa niečo ligotalo.Keď podišla bližšie,videla akýsi belasý kamienok.


Porozhliadla sa a videla,že ich je v jazierku viac a tak zišla do vody.Bola príjemne chladivá a nádherne čistá.





Vzala jeden kamienok do ruky a obzerala si ho.Vyžaroval z neho pokoj a zvláštne sa leskol.


Vzala ešte jeden.Všimla si,že každý má inú farbu.


Poťažkala ich a vrátila späť do vody.Keď sa zadívala to hĺbky jazierka,zdalo sa jej,že čím je jazierko hlbšie,tým sú kamene väčšie.





,,To treba preskúmať!"


Keď sa zohla,našla takýto poklad!Zasmiala sa:

,,Koľko kabeliek by sa za to dalo asi kúpiť?"rozmýšľala nahlas.



Nechala však poklady pokladmi a šla daľej.Bola príliš zvedavá aby sa tu zastavovala.Strach a vzrušenie sa jej miešalo vo vnútornostiach a srdečne si to užívala,keď popritom odhaľovala ďaľšie tajomstvá tohto miesta.

V kútiku duše premýšľala:

,,Nové kabelky a šperky by sa hodili...A mohla by som za tie kamene zaplatiť aj všetky moje účty...Len či ich je tu na ne dosť... "




Keď však prišla na koniec jaskyne,nemohla uveriť svojim očiam...


Hneď ju opustili sily v nohách a klesla na zem.Rýchlo sa však priplazila k tomu OBROVSKÉMU drahokamu.


,,Tak za toto si kúpim aj celý svet!"

Bola taká šťastná,že ten žiariaci kameň pobozkala.



Zasnila sa a bola už myšlinkami inde...
Na čo asi tak myslela?? Na dovolenku?? Na nové šaty??Šperky??

Na toto:


,,Teď královnou jsem jáááá,

a hold mi vzdávajííí...,

jadádadadááááá...."



Ach,bol to len sen....škoda.

Komentáre

Obľúbené príspevky