Trochu strihania a pretelovania

Včera som bola na nákupoch a odniesla som si zopár oblečkov.Keď som ich vybalila,oprášila som niektoré staršie barbie,ktoré mám vo svojej zbierke a ktoré už dobre poznáte.




Táto barbie je z kolekcie Ultra hair.Dosť ma štvali jej vlasy,pretože ich má krásne dlhé ale v jednej dĺžke.Vyzeralo to dosť umelo niečo ako účes alá Nora Mojsejová.Chcela som s tým niečo spraviť a aj som spravila.Nečakajte ale žiadne drastické zmeny.

Pred úpravou:

No a po úprave:

Na fotke to vyzerá trochu šikmo ale v skutočnosti je to OK.Na to,že to dotadlo ako to dopadlo som sa dosť bála že ju dokaličím ale nestalo sa.Konečne vyzerá účes prirodzene a nie ako by mala tie vlasy čerstvo nastrelené.




Mno a teraz k telíčkam.Pôvodne som myslela,že Wild nikdy nevyužijem na ,,pretelovacie" účely,ale osud to chcel inak.
Trochu mi prišlo tejto krásky ľúto,keď som ju videla vedľa Wild,pretože je podľa mňa (naživo) oveľa krajšia než ona.Hneď som teda telíčka porovnala či farebne sedia a išla na vec.Wild je trošku viac do ružova,ale má bledšiu tvár.Po pretelení som zistila,že telíčko Ultra Hair sedí Wild lepšie než jej pôvodné :D.

Nakoniec ale všetko dobre dopadlo až na to že som niekde stratila nožničky,s ktorými som dávala dole hlavy.

Fotky po pretelení sa fotili asi o 3 hodiny neskôr,takže svetlo už nebolo také,ako by som si predstavovala.




Komentáre

Obľúbené príspevky