Septembrové nákupy I.

Tieto šaty u mňa pobývajú už asi mesiac.Je to len prvý z 3 oblečkov pre Barbie,ktoré som v ten deň kupovala,ale chápte ma= som lenivý tvor.A ešte v škole samé skúšanie, písanie testov...no hrôza.

Modelku mi robia Teresa Hair Wear s Model Muse telíčkom.Fotilo sa mi veľmi zle kvôli svetlu a tak to aj dopadlo :D.






Tieto šaty boli kupované hlavne pre tieto luxusné topánky :D. Pravda je,že sa veľmi ťažko obúvajú a vyzúvajú,preto som remienok okolo členka prestrihla a bolo vyriešené.


Kto vie v skutočnosti chodiť na takýchto platformách, mal by ísť do Talentmánie.Ja sa viem potknúť aj v balerínach, v tomto by som ani na mieste rovnováhu neudržala.




Šaty majú naozaj krásnu farbu,materiál je trošku na mňa ,,umelý",ale aspoň sa nepára a nekrčí sa :D



Kabelka je veľmi pekná,prekvapilo ma,že rovnakú má aj Fashionistas Sweetie z dvojbalenia.




Nie som veľká favoritka Model Muse telíčka,preto som ju ani nevyťahovala z poličky,ale fakt má niečo do seba a je skutočne krásna.







To svetlo ma fakt hnevá,a je ešte vonku slnečno,ale čo v zime???
A naša stará lampa :D. Chcela som ju vyfotiť pod tými strapcami,ale Teresa je príliš vysoká :D.


Táto fotka sa mi páči asi najviac :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky