Septembrové nákupy II.

Pokračovanie. Ako modelka mi poslúžila Fallon z kolekcie 12 tancujúcich princezien.




Dlho som ju mala v týchto šatách na poličke.Keď som sa na ňu občas kukla,pripomínala mi celebritu na červenom koberci.Konkrétne herečku Gemmu Arterton ( do tváre,samozrejme),ale to asi každá bábika s tvárou Lara/Ana z roku 1998.










Keď som ju vybrala z poličky ako modelku pre tieto šaty,opäť som si uvedomila,aká je krásna.Samozrejme,na mojich otrasných fotkách to hneď neuvidíte.


Snažila som sa vyfotiť nalakované nechty(moja výroba),ale nijak sa mi nedarilo tak je to rozmazané(akože,veľké SORRY).


Kabelečka- pekná ale plastová :(


Z tých jej vláskov som úplne ,,na větvy" :D


Zlé svetlo.Za to môže Mr. Sun,že nerobí dobré osvelenie.






Botky.







,,Tá manikúra nie je zlá,čo poviete?" :D .

Fotka z internetu.


Komentáre

Obľúbené príspevky