Septembrové nákupy III.

Posledná časť,čo sa týka septembrových nákupov.

Ako modelka nám zapózuje Lea v oblečku od Mattela ako ochranárka zvierat .

Zasa som si uvedomila,aká je krásna,ale jej vlásky sú v chúlostivom stave a je na čase s tým niečo robiť.Tiež rozmýšľam o výmene tela s Artsy,ale u nás ju veľmi nie je vidieť a preto asi počkám na novú kolekciu Swappin´styles.



Momentálne sa snažím z mojej poličky urobiť obývačku pre bábiky.Je to len v stave zrodu,nič veľké,chcela by som to stihnúť do Vianoc.

Pardón za to svetlo,ale nedokážem s tým veľa urobiť.

A tiež mi prepáčte tú spajdlu,ale po 10 minútach som už nemala trpezlivosť Leu stále zdvíhať a naprávať.


Botičky ma prekvapili,najprv som si ich vôbec nevšimla,až po vybalení.


"Šatičky" sú kvalitne spracované,spokojnosť veľká :D .








V balení bolo aj tygrie mláďatko s fľaškou.Okuliare tiež prekvapili :-D.










Komentáre

Obľúbené príspevky