3,2,1.....Predstavujem vám Gavin Boogie beach! :D

Úžasné bábiky od Integrity toys už asi každý pozná,preto netreba predstavovať. Sériu dynamite girls Boogie beach som si zamilovala od prvej chvíle, hlavne TJ, no,bohužiaľ, ku mne si cestu nenašla.

Našla si ju Gavin z tejto sady.




Ako to celé vlastne bolo? Najprv som našla za fajn cenu Tj,hneď som objednala. Predávajúca však do 72 hodín plných radosti,že moja vysnená už nebude ,,len" vysnená, napísala,že ju nevedia zohnať.Hľadala som všade inde, mno po ďaľšej ani stopa.Nakoniec som sa zmierila s tým,že si kúpim Ariu. Zasa 3 dni tešenia sa,potom prišlo to isté sklamanie. Nakoniec mi predávajúca ,,odporučila" Gavin,vraj tú zohnať možno ešte môžu. Tak som to riskla,no netešila som sa,čakala som ten istý scenár ako v prvých 2 prípadoch. Celé 2 týždne som žiadnu informáciu od predávajúcej nedostala,tak som to vzdala.Potom prišiel e-mail ,,ODOSLANÉ". Radosť bola,ale len malá. Mesiac aj niečo a bola tu. Musíte chápať, že som bola sklamaná,že pravdepodobne už TJ nikdy neuvidím,preto som sa s vybaľovaním Gavin veľmi neponáhľala.


Môj názor sa však okamžite po vybaľovaní zmenil. Stála predo mnou dokonalá bábika. Pochopiteľne mi visela sánka asi 2 minúty :D.


Krásne vlásky,super ohybné telíčko,krásne doplnky a tvárička. Na TJ som úplne zabudla(Pochopiteľne by som brala aj tú,keby sa objavila).


Vôbec neľutujem. Gavin ma ničím nesklamala,prišla nová,neodbalená atď. Jediné,čo ma trošku sklamalo, je stojan,nedrží na ňom veľmi pevne pre opätky na lodičkách.


Veľmi sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek aj za to,že to tak dlho trvalo.Mala som pokazený foťák a asi 2 týžne bol u kamaráta,kt. mi ho opravoval (šak keď ho pokazil).Našťasie už je všetko ok. Svetla málo,ale to sa snáď bude už len zlepšovať. Pardon za toľko skoro rovnakých fotiek,ale s IT som nováčik .










Bez bundičky.




Gavin mala v príslušenstve aj tieto okuliare,mno vyzerá v nich trošku ako"pošahaná".








Aby sa dala lepšie obliekať,má vyťahovacie ručičky.


Pár fotiek v krabici...





Práve tu som zistila,že s mojím foťákom nie je niečo ok!!!VŠAK RIŠO???



Gavin prešla menšou zmenou imidžu,čo sa týka účesu aj oblečenia.Nafotím vám ju ešte aj v novom oblečení + v tých nepodarkoch,čo som šila cez Vianoce .


Komentáre

Obľúbené príspevky