Barbie basics model 5 alias Shanti

Túto krásku nemusím predstavovať.Dlho predlho som rozmýšľala,ktorá z týchto krásavíc u mňa skončí.Najprv som chcela 8,potom 1,10,11 alebo 12.Potom som ich skoro všetky okrem 8 videla v Alltoys a stále som sa nevedela rozhodnúť ktorú.11 bola o ničom,vedela som,že budem ľutovať tie jej krátke vlasy tak som ju vynechala.10som už nikde potom nezohnala,12 má rovnakú tvár ako Maya a preto som aj ju vyškrtla.No a pri jednotke som váhala,lenže som si povedala,že v 2. kolekcii je krajšia tak som vynechala aj tú.Mno a na extotickú 8 som nikde nenarazila a k tomu mi prišla už aj trochu nudná.

Tak to vyhrala táto.Moja prvá zástupkyňa tejto tváre.Prvá basics.

Pôvodne som jej chcela nechať meno Kira,ale nech sa nám to s Máriou neplietlo,dala som jej meno Shanti /Šanty/ .



Doma som našla flitre ešte od Vianoc.Shanti ani veľmi neváhala a hneď sa mi do nich zvalila.Sama podotýkam .Mno a potom som ju nimi len obsypávala.


Prepáčte mi prosím plno skoro rovnakých fotiek.:D


















So svojou kolegyňou Top modelkou :D.Sú to moje jediné 2 barbie s telom Model Muse.






A ešte v krabici:









Komentáre

Obľúbené príspevky