Barbie glitz Teresa

Zdravím .Tak,konečne som sa dokopala k nejakým fotkám. Dnes pekne svietilo slniečko,plánovala som,že pôjdem fotiť aj von ale kamarátka potrebovala pomoc pri farbení vlasov tak som sa k tomu nejako nedostala.Mno snáď inokedy.Okrem toho chysám sem už jarný dess,zase niečo do zelena.Mno a dnes vám predstavím túto krásku.


Je to Barbie Glitz Tereza myslím?...Kúpila som si ju z toho dôvodu,že som v zbierke ešte nemala klasickú hnedovásku a ešte k tomu so zeleným kukučom.Pôvodne som miesto nej chcela Fashionistas Sassy s fialovým melírom,no nejak som to nemohla vydržať a kúpila som túto.

Toto plastové žieňa má absolúúúútne neprekonateľné vlasy...krása!Hebké,jemné,lesklé,dlhé,jednoducho ma očarili.Tiež jej úžasný kukuč a jemné líčenie.Telíčko ma sklamalo,predsa len sú barbie zamerané hlavne na ,,menšiu populáciu" a to,že je takmer nepohyblivá ako zombie jej na kráse nepridáva. Tento problém sa už ale vyriešil,nepraktické telíčko dostala Barbie Ultra hair,ktoré mala po Wild.Tá má teraz Belly telíčko.








Možno si spomínate, u Vandy sa raz objavil taký prípad,že bábika (myslím,že to bola blond Sassy Fashionistas) mala vlasy zospodu hlavy prilepené.Toto je presne ten prípad.Nie že by mi to vadilo,len je hlavička trošku tvrdšia ako som zvyknutá.











Vlasy xD












 Ozaj,mimochodom,nechodí niekto do Alltoys v Eurovei?
Ja chodím do Alltoys-u v Avione a tam mali minule Barbie basics 1 a 11 z prvej kolekcie.Keď som tam bola včera,bola tam už len jedna 11 z prvej kolekcie.
Je v Eurovei iný výber??pls.  

Komentáre

Obľúbené príspevky