Dráčik valcuje!!!!

Ahoj ahoj ahoj!!!!!Dnes som bola celé doobedie v obchodoch!!
Mno a v DRÁČIKU sa konečne objavili basics!!!
Bola som v 2 Dráčikoch,v jednom na Zlatých pieskoch v Shopping palace mali:
4,8 a 2 z prvej kolekcie a 3,5,7,14 z druhej kolekcie.
(prepáčte mi to hrozné foto,fotené z mobilu)
ZA 19,99 !!!
Podotýkam,že v altoys nemali nikdy vyložené viac ako 3 basics !!! A z toho dve boli rovnaké.



Ďalej fashion packy!!! Všetky 4 z prvej kolekcie (Alltoys sa môže ísť schovať,nemajú ani jeden)
ZA 7,99 !!!








Pardon,pardon, už šetrím na kvalitnejší mobil :D



Mno,a toto bol dôvod,prečo som vôbec na nákupy šla.
Strašne som chcela Artsy a chcela som minúť poukážky na nákup Ticket compliments,mno neplatia ani v Alltoys ani v Dráčiku,tak som šla do Tesca,tam našťastie platia.
Mno,lenže nemali Artsy!!Vlastne chýbal im tam celý tento regál s Fashionistas,takže som odišla na prázdno.
Snáď to nebude dlho trvať :(.



Mno a kena z basics som videla jedine v Dráčiku v Avione.Plus ešte mali číslo 12 a 6 z prvej kolekcie.

Je neuveriteľné,že sa Dráčik až teraz spamätal :D.Ale lepšie teraz ako nikdy :D.A to som ho chudáka tak podceňovala.Myslela som si,že na basics tam nikdy nenarazím.

Takže ľudkovia z Bratislavy,
hor sa na BASICS :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky