Novinky

Zdravím vás všetkých.Viem,že blog zanedbávam,ale má to svoje dôvody a je to hlavne pre počasie,ktoré sa uvedomilo až tento víkend a pre to,že stále chodím očumovať iné blogy :D (len zabúdam nechávať komentáre,to sa musí polepšiť),čiže vám sľubujem,že sem niečo pribudne.Taktiež sa zbavujem nejakých bábik zo svojej zbierky,a postupne ich budem pridávať na slovenský mimibazar.Leby ste mali záujem niekto,dám neskôr odkaz a zoznam bábik.

Mno,ale k veci.O pár mesiacov sa k nám vraj majú dostať monster high(JUPÍÍÍ) a ja sa neviem zmestiť do kože od radosti.Taktiež nové basics,čo sa objavujú na nete.Hm,len dúfam,že keď u nás nebudú,budem si ich môcť zadovážiť odniekiaľ z netu.
Takže pridávam nejaké obrázky basics target 2:




Podľa môjho skromného a súkromného názoru je model 2 najkrajší z tejto kolekcie.



Na druhom mieste je pre mňa model č. 1,ale asi by som ju oželela,keby som si mala vybrať medzi ňou a jej kolegyňou hore Smějící se.


A táto kráska ma neviem prečo,zaujala najmenej.Asi som odporca tejto tváreNerozhodný.







Mno a ešte nejaké novinky na monsterhigh.com

Nájdete tam profily Nefery de Nile,Jacksona Jeckylla a Toralei.



Komentáre

Obľúbené príspevky