Ghoulia a ...lenivec

Ghoulia bola mojím meninovým darčekom odo mňa.Ako som už viac ráz vravela,som vždy chcela ako prvú Lagoonu,no vtedy,keď som prvýkrát videla v dráčiku monster high,moje srdce si získala Ghoulia.čo ma na nej upútalo najviac??? Tie úúúúžasnééé modré hebké rovné vlasy.Nádhera! Češem ich každý deň a neviem sa ich nabažiť.Tieto fotky vznikli ako posledné pri fotení v babkinej záhrade a pretože je fotiek s Ghouliou veľmi veľa,musela som to rozdeliť,mno a ako čerešničku na torte som ghouliu chcela odfotiť a napózovať s našim hafanom,ale ten nás mal celý čas v paži. 
Veď sa presvečte sami.




Ghoulii som odstrihla gumičku,ktorá držala čelenku na hlave.Asi som to nemala robiť,hocikedy jej takto potom odstáva,no aj tak sa mi páči viac bez nej.
No a keďže bolo poriadne teplo, Ghoulia si na sebe nechala len "body".


Nulová spolupráca nášho "MODELA" asi nepotrebuje žiadny komentár...Smějící se










Ešte profil nášho kamoša:


Obľúbené činnosťi:
1.SPANIE
2.Žužlanie laby t.j. MANIKÚRA
3.Obe činnosti naraz










Komentáre

Obľúbené príspevky