Living with Nature-My Little Blue Friend

Ahoj,takže dnes konečne som začala fotiť v prírode! Keďže bývam v paneláku,takéto fotky sú dosť vzácne a vždy mi ukradnú trocha času ale už som to potrebovala a aj som sa príjemne zabavila.

Tento malý "chlapík" patrí do skupiny hmyzu, ktorý rada vidím vo svojej prítomnosti a nerobím pri ňom sprosté grimasy od strachu. Najprv mi sadol na tričko,ale ako som ho zatienila foťákom,okamžite zdrhol.Vždy keď som vrhla nejaký tieň,uletel mi.Inak som sa k nemu mohla priblížiť s objektívom koľko som len chcela. Fotiek čo som urobila s bábikami je veľa a ešte budú ďaľšie,pokiaľ bude pekne.Dnes začneme pri zoznamovaní s týmto krásavcom.Ak stihnem,zajtra zverejním pofotené bábiky.
Ešte jedna vec,keď sa vám váš komentár hodí do spamu,pls napíšte,že ste v spame.Inak nemám šancu si ho všimnúť,OK?

Ps: Pri tomto fotení nezahynulo žiadne zviera a ani nebolo zranené.




Ak by sa vám fotky nezobrazili celé,tak si ich skúste uložiť na plochu a tak si ich pozrite.Samozrejme,len ak ste zvedavýSmějící se.


S rozprestrenými krídlami sa mii ho odfotiť nepodarilo.Buď sa mi otáčal alebo uletel a potom keď sadol na zem alebo som ho mala na ruke,neotvoril ich!
Asi ten pohľad je určený len pre V.I.P.
Alebo bol až príliš namyslený Nerozhodný







Komentáre

Obľúbené príspevky