Šaty od Marušky-časť I.

Tieto šatičky Maruška šila pôvodne pre Gavin ešte voľakedy v januári. Pôvodne som chcela šaty spraviť sama,ale pri mojom šijackom "talente" by som len zničila nejakú peknú šatku alebo voľačo také.Problém bol aj v tom,že nemám o ruke nikde takú skvelú galantériu,kde by som zohnala aspoň napodobeninu toho,čo som chcela.Preto veľmi veľmi veľmi a ešte raz veľmi ďakujem Márii,že si našla čas a poblahoželať jej k dnešným MENINÁM všetko najlepšie,veľa zdravia,krásnych bábik a mnoho nápadov na nové modely.Taktiež blahoželám všetkým Máriám,či už navštevujú tento blog,alebo nie. 

Ako prvú modelku by som vám rada predstavila Shanti.Po nej v II. čati sa už objaví Gavin.
Nápad na šatky bol pôvodne "odvodený" od topu,ktorý ste mohli vidieť v tomto článku hneď na prvej fotke,
a konečný výsledok mal vyzerať takto len v žltej farbe.Dokonca som našla v nich oblečenú aj Blake Lively

Myslím si,že to Mária zvládla na 1**. 













A tu už vidíte prototyp,ktorý Mária urobila najprv len naskúšku,no vydaril sa rovnako výborne ako originálna verziaSmějící se.








Pokračovanie nabudúce...

Komentáre

Obľúbené príspevky