Nové prírastky a....!!!!

Moji drahý návštevníci, nestíham,takže pridávam len takú mini ochutnávku,čo vás tu čaká v najbližšej dobe,myslím,že predstavovať nemusím.

Ešte jedna veľmi podstatná vec.Niekto sa tu hrá,že som ja!V jednom článku som našla od ,,niektorých" návštevníkov skutočne milé komentáre,ktoré som ihneď zmazala.Jednalo sa o nejaký "online " rozhovor 2 alebo 3 osôb na tému blogu a potom "Martinka-majiteľka blogu" odpísala zopár nadávok. Zatiaľ som to našla len v 1 článku,takže vás prosím,keď niečo podobné nájdete,určite mi to vopred ohláste.Ako spoznáte,že "moja" odpoveď vám je fake?

1.Nenadávam na vašu adresu,

2.Neodpisujem v češtine.

Dúfam,že sa to už opakovať nebude a keby aj hej,prosím upozornite ma niekto v komentároch u najnovších článkov.Budem veľmi rada. Papa zatiaľ.


Komentáre

Obľúbené príspevky