Melody

Neverili by ste, ale tentočlánok už píšem 3.krát! ,,Ďakujem" ti blog.cz!
Nevadí, už sa mi to snáď podarilo vyriešiť.
Na začiatok vám predstavím môj najnovší prírastok- ktorý som už an nedúfala,že raz zoženiem. Náhodou som sa išla pokochať na český mimibazar a jedna pani zháňala BB 1.0 model 5.Napísala som jej,že by som ju rada vymenila,či náhodou nemá BB 2.0 model 4. A mala! A poslala! A ja tiež. 
Takže som síce musela obetovať moju Shanti,ale dlho som ju neoplakávala,lebo mám miesto nej DOTW Čínu,ktorá je jej veľmi podobná.No a už mám aj Melody. Pricestovala z Krnova, nahá,so stojanom a certifikátom.Pani jej asi vymenila telíčko- žeby od kolegyne blond Teresy ?
Melody som ošatila do podľa mňa najkrajších šiat aké kedy mattel pre playline barbie ušil.Uhádnete, ktorej barbie patria? 
Fotiek je málo,ospravedlňujem sa,ale foťák sa na mňa škaredo díva, keď ho trápim pri takom zlom svetle, no časom určite pribudne :).






A táto kráska nás navždy opustila, aby uvoľnila miesto Melody :



Komentáre

Obľúbené príspevky