Barbie čau, vitaj Ever after high

Ahojte.Nesmierne ma mrzí, že som svoj blog takto opustila a nechala ho len tak napospas...No asi ste si všimli, že keby mi na ňom nezáležalo, už by som ho bola bývala zmazala....nemám na to srdce! A okrem toho fakt som si myslela,že z toho proste vyrastiem...HAHAHA!!!.Nestalo sa.Len som sa preorientovala.Barbie už dlhšiu dobu ma ničím neohúrila tak sa orientujem na Ever after high, prípadne Monster high, ale tie menej. Prípadne zháňam staršie ešte netuctové barbie môjho detstva. Prečo vlastne píšem po toľkej dobe? Predávala som veľkú časť svojej zbierky a zrovna jednej milej slečne, ktorá má rovnaký vek ako ja, zbiera bábiky a tiež ich miluje fotiť a bloguje. Tak si hovorím, že prečo sa k tomu aj ja naspäť nevrátim, veď predsa zbieram bábiky ďalej, dokonca ma lákajú aj iné, nielen mattelky. Neviem, či vôbec bude čas a chuť, ale keď áno, tak prečo sa nevrátiť k starým koľajam?? Mimochodom, založila som si aj iný blog, celkom z iného súdka, o mojej druhej veľkej záľube, ktorý vám rada predstavím inokedy,keď bude trochu prepracovanejší.CHcem vám všetkým poďakovať,čo sem chodíte, naozaj ma dojímajú čísla návštevnosti, že po takej dlhej dobe sem ešte stále niekto rád chodí.Posnažím sa celou svojou silou, aby sem aspoň občas niečo pribudlo.Ďakujem vám, ste úžasní, prajem veľa dobrého do nového roka, a k tomu krásne bábiky pre všetkých nadšených zberateľov.



Komentáre

Obľúbené príspevky