Cerise Wolf SDCC 2014!

Nejakým záhadným spôsobom som zabudla dať do predchádzajúceho článku tento skvost! Nevadí,asi osud chcel, aby mala Cerise vlastný článok. 
Predstavujem vám najdrahšiu bábiku vôbec v mojej zbierke, a to Cerise Wolf z kolekcie Ever after high, Cerise je zaradená medzi normálne bábiky pod menom Cerise Hood (dcéra Červenej čiapočky), táto vyrobená pre San Diego Comic-Con 2014 predstavuje jej drsnejšiu verziu (dcéru Zlého vlka). Napriek tej sume, ktorú ma stála, som nesmierne rada že ju mám a každý pohľad na ňu ma poteší a moje srdce pookreje. Na rovinu priznám, že za žiadnu barbie by som toľko nezaplatila, hneď by som si povedala : Prežijem aj bez nej. Ale Ever after high? To musím mať. Bábika je balená v obrovskej krabici,ktorá je nádherne navrhnutá rôznymi dizajnérmi do tvaru knihy, v ktorej bude prebývať aj naďalej, takto je pred aspoň trochu chránená pred prachom.












Zadná strana krabice.










Bábike nechýbajú klasické doplnky ako ostatným bábikám: hrebeň, stojan, kabelka.











Cerise je skvost sama o sebe. Napriek tomu, že sa mi ju podarilo ukoristiť za príjemnú cenu oproti ostatným ponukám, je to vôbec najdrahšia bábika a aj keď ju milujem, ukázala mi finančnú hranicu (max. 150 eur ), ktorú dúfam nebudem musieť nikdy prekročiť. Ako to máte vy s vašou finančnou hranicou???? Máte nejakú? Podeľte sa o svoje zážitky a skúsenosti, veľmi ma to poteší.

Komentáre

Obľúbené príspevky