Dnešne nákupy a iné prekvapenia

Ahojte! Neviem či som zaspala dobu, no je pravda, že som dlho (aspoň mesiac a pol) nebola omrknúť regály s hračkami,radšej nakupujem online.Približne som mala predstavu, čo v nich je ale niektoré veci ma fakt prekvapili. Pre prípad, že ani vy "nevychádzate zo svojej jaskyne" radšej nakupujete online, možno vás predsa len niečo priláka.Ak áno, napíšte, čo ste ulovili.


Dráčik, Zlaté piesky.







Snažila som sa nafotiť aj ceny. Medzi Barbie Filipínami a Čínou je 10 eur rozdiel. Možno preto, že Filipínčanka nemá hrebienok a zvieratko.






Tesco Zlaté piesky:









Snažila som sa odfotiť aj ceny, dúfam že vám to bude užitočné ak sa rozhodnete ísť na lov. Odporúčam ale všetkým v najbližšej dobe navštíviť Tesco a Dráčik Mrkající.

Komentáre

Obľúbené príspevky