Moje ďalšie blogy

Ahoj, keďže momentálne mám viac blogov, momentálne tento trochu viazne. Mám ho ale veľmi rada a raz sa k nemu určite vrátim.Keďže ale na fotenie mám tak málo času kvôli škole a iným povinnostiam a už ma to aj menej baví, neviem povedať, kedy opäť začnú pribúdať nové články. Teším sa ale veeeľmi, lebo napriek tomu sem chodí ešte veľa ľudí a som tomu rada, že sa vám páči. Práve teraz mám okrem tohto blogu ešte 2 ďaľšie, ktoré sa tiež venujú mojim ďalším dvom odlišným záľubám. Jeden som vám už neskôr predstavovala:

Kniholes- venovaný hlavne knihám, sem-tam aj filmom.



No a po ňom mi pribudol ešte jeden blog, skôr informačný, týkajúci sa mojej ďaľšej záľuby- Legu. Konkrétne Lego Elves setom, pretože som im úplne prepadla. Takže môj tretí blog sa volá Lego-elves a na ňom uverejňujem najnovšie novinky z tejto oblasti, videá, knihy o elfoch a pod.




Budem rada, ak sa vám zapáčia tak ako sa vám zapáčil môj prvý blog MARTINKATWEENS. A ďakujem všetkým pravidelným návštevníkom, ktorý sem ešte chodiaLíbajícíLíbajícíLíbající.Ďakujem.

Komentáre

Obľúbené príspevky