Lego Elves a Barbie?



Ahoj!
Ak si pamätáte,pred mesiacmi som sa vyjadrila, že som prepadla novej vášni- Lego Elves. Asi rovnako ako to bolo s barbínami. Barbie už nesledujem, samozrejme, keď som v hračkárstve, preletím očami, čo nové, no už je to možno niečo cez 2-3 roky čo som si nejakú Barbie kúpila. Skôr ma zaujímajú Ever After High alebo Monster High. Alebo práve Lego ELves. A kvôli nim som práve tu! Vyskytla sa taká zaujímavá vec. V nových Lego setoch 2016 z tejto línie a v príbehu figuruje jedna nová postava- záporáčka- zlá elfka Ragana. Len teraz, pár minút dozadu som našla tieto obrázky. Na záporáčku ju teda spravili veľmi peknú. V každom prípade mi hneď pripomenula jednu dizajnérsku Barbie. Tak som googlila a googlila, lebo som si názov Barbie nepamätala, či sa tam tá podoba nachádza. Keď som porovnala s obrázkami, neverila som vlastným očiam!!!
RAGANA Z LEGO ELVES 2016 vľavo: Barbie EMPRESS OF THE ALIENS 2012 vpravo:











Môj názor teda je, že tá podoba je tam tak na 75 percent. Barbie má navrch, lebo je staršia, z roku 2012, Ragana sa zrodila tohto roku. Čo myslíte? Podobajú sa podľa vás? Snáď si to Mattel nevšimne a nepoženie Lego pred súd, lebo ja túto Lego dimenziu zbožňujem! Jediná výhoda je, že lego figúrka vyzerá úpne inak od barbie. V každom prípade je to zaujímavá ,,zhoda". A takou 29 cm Barbie Raganou alebo ktoroukoľvek elfkou z Lego Elves rady by som určite nepohrdla, len sa pozrite, ako sa im táto vydarilaLíbající.
Čo si myslíte vy?
Ak by si chcel/ chcela vedieť viac o Lego Elves hračkách, navštív môj blog Lego-elves. Snažím sa pridávať aktuálne informácie a novinky z tejto oblasti. Príď sa pozreť, rada ťa privítam, milý čitateľ!


Komentáre

Obľúbené príspevky