Merida classic 12" doll -Disney store 2014

Bábiku princeznej Meridy som chcela odkedy som videla rozprávku Brave. Pravdepodobne je to moja najobľúbenejšia princezná zo všetkých disney princezien. Jediný problém však bol, že Mattel nevyrobil verziu,ktorá by sa aspoň trochu podobala na filmovú verziu a nevyzerala pritom ako karikatúra. Potom prišla iskrička nádeje,keď Disney značku mala prebrať firma Hasbro.Lenže aj tieto nové bábiky boli priveľmi karikarúristicky spracované,príliš veľká hlava, oblečenie jednoduché, vyslovene zamerané pre deti a nie pre zberaľov. Len som si smutne povydychla nad krásnymi bábikami z amerických obchodov Disney Store alebo Disney Park,kde každá disney bábika sa aj naozaj podobá svojej filmovej verzii a majú krásne a kvalitné oblečenie.No a raz som len tak blúdila na stánke modrykonik.sk a našla som presne,čo som hľadala.Jedna pani predávala bábiky predávajúce sa priamo v Disney store a moje srdce išlo vyskočiť z hrude.Okrem rôznych bábik zo série Animator´s collection a iných ako Ariel,Pocahontas,Snehulienka,mala aj Meridu. Prvotný plán bol vziať hneď 3 : Meridu,Ariel,Pocahontas. Potom som začala špekulovať najprv iba nad Ariel,potom len Pocahontas a rôznych kombináciach,ale vravím si, merida je top a mala by som mať práve prvú ju. A tak sa aj stalo. A poviem vám,takú bábiku Mattel ani Hasbro nikdy nevyrobil. Husté vlasy mala samú kučeru,síce s trochou gelu,po umytí sa to rozpustilo a vlásky aj tak ostali kučeravé.Krása! Bábika je verná kópia predlohy a jediné negatívum,ktoré na bábike nachádzam, je že topánky nedržali dobre ani s gumičkou(ktorá praskla),načo som jednu topánočku minulý týždeň kdesi v byte stratila.Dúfam,že ju ešte niekde nájdem.Inak je bábika dokonalá.
Disney Store a Disney park každý rok obnovujú líniu bábik princezien, v každom ročníku trochu niečo pozmenia,či už látku šiat,alebo doplnky iné k bábike,ale výsledkom je aj tak krásna bábika zberateľskej hodnoty,ktorá stojí cca do 15 dolárov. Nevylučujem,že časom ešte niečo pribudne,pani na modrom koníku stále predáva, ale nateraz nemôžem byť spokojnejšia. Bábika je nádherná a má kĺbové ruky,dokonalé vlasy,krásne šaty a pehy na tváričke.
Za mňa je úplne dokonalá.




































Komentáre

Obľúbené príspevky