Nesplnené sny časť II.

V ďaľšej časti sa budem venovať viac barbie bábikám z filmov, alebo bábikám môjho detstva, ktoré som vždy chcela a dodnes aj chcem ale ceny sú vysoké a na bazaroch v peknom stave ich nevidieť.

1. Odetta z filmu Labutie jazero-2003/2004-05?

Jemná krása originálnej bábiky ale aj neskoršej verzie s labuťou mi stále vie vziať dych na fotkách od zberateľov. Pamatám si,že práve vtedy som začala aj registrovať,že nejaké filmy existujú o barbie,mala som vtedy 9-10 rokov asi. Ooo a ako veľmi som ju chcela!!! No rodičia mi ju nekúpili, bola príliš drahá a cenná a vedeli, že po prvom dni v škole pri hraní, by skončila zničená. No veľmi často sa objavuje na bazaroch,žiaľ v dosť zdevastovanom stave a s malým množstvom doplnkov.




2. Barbie Fairytopia mermaids


Keď som videla tieto nádhery raz dávno v Dráčiku,vedela som, že musím jednu mať.Pamätám si, že som sa vôbec nevedela rozhodnúť ktorú. No nakoniec som ani na jednu nenašporila a prestali sa predávať. Sú populárne medzi zberateľmi,lebo sú naozaj krásne.





3. Splash and Style mermaids 2008


Keď vyšli promo fotky týchto bábik,nevedela som sa rozhodnúť,že ktorú chcem.No hneď po tom,ako sa objavili v obchodoch,sa rozčarovanie pominulo. Nepáčili sa mi naživo. Už som aj jednu držala v ruke,ale som si to rozmyslela. Divná póza v krabici a hlava vytočená dohora ma presvedčili, že bábika sa mi ani po vybalení nebude páčiť. No bola by to úctyhodná náhrada za spomínané Fairytopia morské panny.







Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt barbie splash and style







4. Brietta z filmu Kúzlo Pegasov


Celkovo tieto bábiky sú veľmi vydarené. Mám 2 - Anniku a Raylu,kráľovnú oblakov,no k úplnej spokojnosti mi chýba ešte táto krásna víla. Neviem vôbec prečo, no keď sa u nás tieto bábiky vyskytovali, tak ma ani trochu nezaujímali. Kúpila som ich až o dekádu neskôr, z bazaru a sú neskutočne krásne. Chýba mi už len záto.








5. Fairytopia Petal Pixies

Och tak k týmto vílam sa viaže dlhý príbeh si 8-10 rokov dozadu. Je 6 druhov (3 varianty víl a 3 morských panien).
No pointa je,že 5 sa mi podarilo získať a posledný set už som nezohnala,lebo sa prestali predávať. A tak prešlo niekoľko rokov a už v čase dostupnosti ebay tovaru som dúfala,že ich zoženiem ľahko. Ceny sú premrštené 3-násobne síce,ale budiž,za kopmletnú sadu mi to predsa stojí. A v novembri 2018 sa mi pošťastilo na talianskeho predajcu, lacné poštovné a celkovo, jednoducho som spravila úúplný kauf desaťročia. Lenže čo sa mohlo pokaziť,sa pokazilo. Dodnes nechápem,prečo sa to stalo, no po nekonečne dlhom čakaní, som si našla trasu balíka. Skoro som odpadla!! Balíček od decembra už bol na pošte 18 dní!!!A vrátil sa naspäť predajcovi. A ja som nedostala žiadny papier do schránky,žiadny mail,sms, čokoľvek. Peniaze mi predajca vrátil, no už bábiky medzitým predal kým som si to stihla všimnúť,že sa mu vrátil.
Takže stále dúfam,že ich zoženiem,lebo tentoraz som bola nesmierne blízko tomu.
Snáď nový rok 2019 mi prinesie to šťastie.









No a to je zatiaľ všetko. Tešte sa na pokračovanie,ktoré bude zamerané hlavne na Ever After High bábiky!


Komentáre

Obľúbené príspevky