Nesplnené sny časť III.

Ďaľší diel bude zameraný na Ever After high bábiky. Mala som sen ich mať úúúplne všetky. Je to asi najpočetnejší zástupca v mojej zbierke,aj keď samozrejme,nemám ich ani z ďaleka všetky. Za niektorými je mi obyvlášť ľúto,že sa mi ich nepodarilo získať:

EAH Birtday Ball:

Nádherná mini kolekcia bábik v pastelových farbách,ktoré sa žiaľ u nás nepredávali. Hlavne som túžila po Duchess Swan,ale aj ostatné sú krásne a sladké. Ak by ešte niekde sa vyskytli za super cenu, pravdepodobne kúpim aspoň Duchess.






SPRING UNSPRUNG



Opäť dychberúca playline kolekcia,ktorá sa u nás vyskytla v dráčikoch za smiešnych 15 eur za bežnú cenu. Zaváhala som. Cerise a Holly som veľmi chcela. No predsa sa mi podarilo zohnať cez ebay aspoň Kitty Cheshire, takže jedna bábika z tejto kolekcie má u mňa zastúpenie.




FAIREST ON ICE

Opäť moja slabosť pre Duchess. Ale aj Ashlyn je nádherná. Poppy ma vôbec nezaujala. Bábiky sa tiež u nás nepredávali.



HOLLY A POPPY BASIC


Táto dvojka zase sa u nás myslím nevyskytla. Zaujala ma hlavne Holly pre jej dlhé vlasy. A aj farebná kombinácia bola úchvatná. Čo poviete?




THRONECOMMING

Túto kolekciu som chcela neúprosne. Ale nenašla som ani raz u nás bábiky s anglickou krabicou,ktorú som chcela kvôli príbehu na kartičke. Všetky ostatné verzie,čo boli, mali príbeh skrátený. No a nakoniec aj túžba po nich vyšumela. Najkrajšia mi aj tak príde Raven,alebo Cupid,ostatné neboli také krásne.



BACK TO SCHOOL


No a jedna z posledných kolekcíí Back to school bola zaujímavá práve pre túto krásku, Meeshell Mermaid.




No a posledná vec,čo mi chýbala sem sú bábiky PROJECT MC2:

Boli nádherné,zvlášť táto jemná pehatá kočka.




No a myslím, že toto bude asi aj záverečný diel. Zatiaľ. Aké bábiky ste vy premeškali a stále za nimi smútite?

Komentáre

Obľúbené príspevky