Barbie Ethereal Princess 2006

Predstavím vám ďaľšiu zberateľskú krásku,ktorá sa u nás myslím tiež v Dráčikoch vyskytovala.
Bábiku som zohnala z bazoša, cenu si nepamätám. Prišla nová v krabici,so všetkým: stojan,certifikát atď. Bábika má šaty na cvočky,čiže je možné ju prezliecť aj do iného outfitu alebo požičať šaty inej bábike.









Bábika má krásne dlhé vlasy,úžasné modré šaty, čo z nej robia dokonalú princeznú víl. Pri vyberaní z krabice som však ostala prekvapená výrazným mejkapom.
Bábika má menšiu hlavu a tým pádom výrazné oči pôsobia miestami komicky,z niektorých uhlov aj strašidelne možno. Ale aj tak si získala moje srdce pre iné svoje kvality.





Malá spomienka na snehSmějící se.






Ten jej kukuč proste už výraznejší byť ani nemôže. Keď sa na tie oči dlhšie dívate, pripadá mi trošku desivá Smějící se,







No stále je to moja láska. Už vtedy ako som ju videla na promofotkách,keď vyšla som po nej zatúžila. Je to môj malý splnený detský sen, že ju mám. Aj keď teda tie očká má fakt uhrančivé, že vám vidia až do duše, ale inak ju všetko ostatné len ctí na kráse.

Čo poviete?

Komentáre

Obľúbené príspevky