Nová vlna PetShopákov

Dnes som bola opäť v dráčiku. Účel návštevy bol doplniť si dúhovú kolekciu LPS.
No žiaľ nenašla som už všetko,po čo som prišla,no odniesla som si aj niečo navyše.Ale neskoro chodiť sa už nevypláca.Ale tak mi napadlo,že by som mohla ukázať,prečo petshopáci si u mňa získali priazeň a pozornosť.Moja zbierka je skromnučká,no vždy,keď už si myslím,že ich nepotrebujem,ma niečo presvedčí o opaku.
Takže tu je moja aktuálna zbierka.Svoje prvé dve zvieratká som tuším darovala niekomu,takže ich už nemám,ale stále ich nájdete v tejto rubrike,v starších článkoch.

Rainbow friends


Títo krásavci sa u mňa usídlili ako prví,zo 6.generácie LPS. Predávali sa v tubách a ja som si dnes konečne dokúpila druhú tubu (zvieratká vpravo). Využívam ich aj ako dekoráciu do kúpeľne, ku kvetom, dokonca aj ako kľúčenku,no dosť sa na kľúčoch ničia,tak už len šetrnejšie spôsoby využívam.







A toto sú rainbow friends dvojice.Z týchto nemám len zelenožltého morského koníka a rybku (zaváhala som,a nekúpila ich,ale ešte dúfam,že ich zoženiem,morské koníky to je moje,môj prvý LPS bol morský koník! a ružovomodrú mačku a psa,tí sa mi vôbec nepáčia)




Takto u mňa visia na stene,spolu s Cleo De Nile z Monster high



No a môj najnovší prírastok sú Petal party zvieratká v ružovej tube.
Keďže v krabičke ich je krásne vidieť,lebo je priesvitná,nemám v pláne ich vybaliť. Tato kolekcia je nádherná! Nevedela som sa rozhodnúť,ktorá tubička so mnou pôjde domov, no nakoniec odišla so mnou ružová. Ale ani ostatné nie sú škaredé,len väčšinu už mám v dúhovej variante.



Ostatné varianty:






Komentáre

Obľúbené príspevky