2005 Barbie and the Magic of Pegasus Princess Annika

Anniku už mám doma asi rok, možno sa to už viac blíži aj k dvom. Našla som ešte tohtoročné fotky na snehu, tak ich sem dávam,úplne som na ne zabudla.
Po tejto bábike som nikdy netúžila,v obchodoch ma nijak neoslovila keď som bola ešte dieťa, ale čím viac fotiek som od zberateľov videla, tým viac som ju už ako staršia chcela. Myslím, že je jedinečná či už šatami, jemnou tváričkou a aj doplnkami. Mojím snom je ešte získať Briettu, jej sestričku, čo dúfam,že sa tiež podarí časom.
Bábiku mám z bazaru, prišla bez bolerka ale to mi nechýba,dokonca aj kúzelná svietica palička bola v tom čase funkčná,keď pricestovala.















Šaty sa dajú aj šikovne otočiť.












V krabici(foto z internetu)




Film za seba môžem tiež odporučiť



Komentáre

Obľúbené príspevky