Ako odstrániť lepkavé a mastné vlasy?

Musím vám povedať čo sa mi stalo. A ako som to napravila.
Kúpila som si už dávno Barbie Fashionistas Nikki z dúhovej kolekcie z roku asi 2013. Celá šťastná, že mám krásku už doma, som ju doslova nábožne odbalila. A zostala som nemilo prekvapená. Mala doslova lepkavé vlasy, nešlo to ani vyčesať a celkový ich vzhľad vyzeral ako keď má človek mastné vlasy. Nič to, umyla som vlasy,nakondicionerovala a nechala uschnúť. A nič. Tak celé sa to opakovalo znova. A potom znova. Nechala som to tak, že možno sa to časom vyčeše. Lenže potom, teraz, pár dní dozadu, som ju chcela nafotiť aj s jej sestričkou Teresou a všimla som si, že sa tá divná lepivá konzistencia na vlasoch spravila aj u nej! A pri tom mala jedny z najkrajších vlasov takmer v celej mojej zbierke. 

Tak som bádala a našla som na youtube.com 2 super tutoriály!
Vraj to je z postupného uvoľňovania sa lepidla z hlavy bábiky ale nemusí byť, vraj sa to vyskytuje aj u bezlepidlových hláv asi z nejaké stajlingového produktu na vytvorenie účesu alebo čo.
Žial, neurobila som fotky pred a po, iba po, lebo som ani nemala v pláne robiť o tom článok, ale keďže to fungovalo, povedala som si, že by to mohlo byť pre niekoho užitočné.
Princíp spočíva v tom, že nasypete detský púder na hlavu bábiky. To je v podstate všetko. Stačí vyčesať, vyprášiť a hotovo !
Lenže, keď máte tmavovlasé bábiky, púder bude stále vidno vo vlasoch a dosť zmatnejú. Pri farebných vlasoch to nie je ani vidno,ale na tmavých áno. V tomto tutoriáli ešte použijú na opláchnutie studenú vodu. Skúsila som a aj tak som videla pramene zasypané od púdru po uschnutí, ale pomohlo nakoniec prečesanie mokrým hrebeňom.

A z výsledku som nadšená! Síce nie sú už vlásky tak lesklé ako sme zvyknutí u barbie, ale aspoň sa dajú česať a nie sú vôbec polepené a nevyzerajú, že majú mastné a úplne šedivé vlasy(po púdri).





Výsledok po kúre.

Takže ja vrelo odporúčam! Myslím si, že časom ale bude to treba opakovať, že je to dočasné riešenie, no zatiaľ som spokojná, vlásky sú úžasne hebké a to je najdôležitejšie! Hlavne teda opatrne, s púdrom sa dosť zle narába vo vlasoch,ak by ste to chceli vyskúšať na nejakej zberateľskej bábike, úbytok lesku vlasov je zrejmý tak preto si to dobre rozmyslite. Pokiaľ ozaj nebudete bábike česať vlasy, tak by som to asi neriešila. Skúste to keď tak na nejakej playline bábike, aby ste videli výsledok a potom neľutovali.

Mňa by ešte zaujímalo, či ste sa s tým niekto stretol vo svojej zbierke a či by ste túto metód vyskúšali.
Napíšte kľudne do komentárov. 


Komentáre

Obľúbené príspevky