Barbie Fashionistas 90:Rainbow Bright

Táto čokoladová nádherka je u mňa od januára. Našla som ju na ebay,i keď s trochou trpezlivosti by som ju našla aj u nás teraz v tomto čase v Tescu,ale s mojou smolou som to radšej nechcela riskovať. Je to prvá Fashionistas, ktorú som chcela z tejto kolekcie úplne úžasných barbie.Tak som neváhala a zakúpila som ju zo zahraničia.Prvýkrát ani nedorazila,zrejme nejaký povianočný chaos na pošte,tak sa vrátila naspäť k predajcovi.Druhý pokus našťastie vyšiel.Celkovo zatiaľ vlastním z týchto novších Fashionistas tri dámy, štvrtá,černoška Goddess, Lovin Lavender by mala byť na ceste ku mne.









Je to vôbec najtmavšia barbie akú vlastním. A úplne som podľahla jej krásnej tvári. Aj šaty celkom ujdú,aj keď majú vzor len z prednej strany.









Tie jej vlasy sú úplná dokonalosť.







Nabudúce sa vám predstaví táto kráska,Fashionistas č.17.

Komentáre

Obľúbené príspevky