Nesplnené sny IV.- Fashionistas


Dostala som nápad na ďaľšie pokračovanie tejto série Nesplené sny.Ukážem vám tu fashionistas bábiky,na ktoré som nemala šťastie v obchodoch u nás, a keď aj áno,z nejakého dôvodu som odkráčala bez ich kúpy. Poďme sa spolu pozrieť na to, za ktorými mi je smutno.



Krásna rusovlasá slečna mi evokuje comeback mojej ryšavej barbie riviera z roku 2000. Myslím,že som ju nevidela osobne nikde,ale je pravda,že Barbie Basic Red Head z roku 2018 má rovnakú tvár a podobnú maľbu,takže náhrada je lacná a dostupná.




O tejto slečne som už písala v prvom alebo druhom diely, nevidieť ju žiaľ ani na ebay. Ľutujem, že som si ju nekúpila,no keď som ju naživo stretla, tuším mala krivú maľbu alebo také niečo.




Donedávna bol tento set ešte na ebay.com. Uvažovala som o jeho kúpe, predsa len, Kayla je v ňom úplne dokonalá, a Barbie z tohto setu sa myslím samostatne ani nepredávala (v týchto šatách),takže by to boli 2 krásne kúsky a ostatné by som poslala ďalej. No ale kto váha, ten nič nemá.





Táto krásna Grace je stále na ebay v ponuke.Je sladká, no dala som prednosť druhému skvostu, ktorý je o jednu fotku nižšie.




Ďaľšia nádherka, ktorú by som chcela, je však umenie nájsť ju predávať s peknou symetrickou maľbou. Určite by som ju chcela, má krásne nielen šaty,ale aj vlasy a celkovo pôsobí tak romanticky.



Opäť bábika,ktorú som raz videla naživo a mala som dilemu,lebo naživo mi neprišla až taká nádherná.Keď vidím však fotky iných zberateľov tak veľmi ľutujem,že somju nekúpila.



Túto som zase naživo nevidela,no chcela som sa osobne presvedčiť,či je taká krásna. Určite je, len asi opäť to záleží kus od kusu, ako sa vydarí maľba tváre.


Krásna na fotkách, túto tvár nemám v zbierke a ani telíčko curvy.


No a tento chlap ma máta tiež,odkedy som ho videla naživo. Je to Ken,čo má copík na hlave a celkom mi prišiel sympatický aj naživo.Uvidíme, možno sa poňho vrátim ešte v dohľadnej dobe.Má len jedinú chybu a tou je nedostatok kĺbov v tele.




Táto kráska je jednou z tých,čo by som potrebovala vidieť naživo a potom sa rozhodnúť.Tak verím,že ešte bude šanca.



Úplne rovnaký prípad, tiež rada posúdim naživo,pretože sa mi páči len na každej druhej/tretej fotke. Rozhodne ale krásna a originálna obmena u blond barbie.




A aké fashionistas zháňate vy?Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky