Barbie Fashionistas ,,Christie"



Toto čokoládové zlatíčko som odjakživa túžila mať. Dá sa povedať, že ešte viac ako po Kayle so žltou sukňou a sivým topom, som túžila po tejto kráske. Lenže nikde u nás nebola dostupná a tak som sa zmierovala,že ju mať nikdy nebudem. Ebay sú ale vody zákerné a čo čert chcel či nechcel,našla som ju tam a za pomerne fajn cenu. Celkovo sa mi vo Fashionistas viac páčia tmavé bábiky a v mojej zbierke chýbajú černošky, tak som to chcela napraviť. Pôvodne som si myslela,že bude rovnako tmavá ako č. 90, ale nie je. Je o dosť svetlejšia, ako uvidíte nižšie v tomto článku.





Nejako nemám potrebu dávať svojim bábikám meno, jednak,že naň potom aj zabudnem a stále mi napadne iné keď aj nejaké meno už vyberiem,tak sa za to na mňa nehnevajte. Táto bábika ale nevyšla pod číslom, bola to jedna z prvých nových Fashionistas a tie mali ešte mená ak sa nemýlim, a ak som našla správne, toto by mala byť Christie.



Celkový outfit je úplne celý super,nič by som na ňom nemenila, je pre ňu dokonalý.





Žiaľ,po vybalení čakalo nemilé prekvapenie, čo na ebay fotkách nebolo vidieť a ani naživo keď prišla som to nespozorovala. Lepkavé a mastné lepidlo v hlave sa tu vo vlasoch dosť vyšantilo, čo je dosť smutné,lebo ani tých vlasov na tej hlave veľa teda nemá. Dalo sa to zakryť ale zapletaným účesom, a to až do takej miery, že lepidlo zastalo bez väčších zásahov úlohu laku na vlasy a ani mi tak nevadí. Zatiaľ ostane takto a možno raz vyskúšam jej hlavu poriadne umyť a vypúdrovať ale zatiaľ je to takto fajn.




Tu pre porovnanie moje dve čokoládky:




V porovnaní s č.90 je to dosť bleduľka Smějící se.






Tu ešte zopár fotiek v krabici, ako som spomínala, vlásky vyzerali super, všetko sa prejavilo až po vybalení, ale som spokojná nakoniec a bábika je nádherná.



Požičaný obrázok z instagramového účtu @doll_alternative,kde nájdete pekne zostavený zoznam bábik fashionistas a na Kenoch sa vraj tiež pracuje Smějící se). Toto by mala byť prvá vlna Fashionistas, ešte bez čísiel. Posledná barbie vľavo vyšla v sete 4 bábik,ktorý bol asi exkluzívny pre nejaký reťazec obchodov v USA, veľmi sa mi páčila, skoro som ju mohla mať, ale hlavne preto,že som chcela Kaylu. V každom prípade už mi je jasné aj vďaka Fashionistas, že ja mám slabosť hlavne pre tvár Goddess.Smějící se Prečo je to tak,sa čoskoro dozviete.



Komentáre

Obľúbené príspevky