Barbie Dolls of the World China



Mala som isté obdobie,keď som bola zamilovaná do Dolls of the World kolekcie. Stále som,ale už menej, no a jednou z dotupných bábik z tejto kolekcie bola aj táto čínska kráska. Pôvodne som chcela inú, myslím,že Írsko,Indiu a potom Havaj ale nevidela som naživo ani jednu, Havaj myslím u nás už nebola vôbec,nie som si istá.
No aj táto ma úplne v hračkárstve ,,zvádzala" a nakoniec som si ju aj odniesla. Po vybalení som bola trošku v šoku,ale o tom viac v článku.






Bábika má krásnu tvár aj maľbu, v príslušenstve mala tuším pandu, pas, stojan a dokonca aj hrebienok. Krabica v ktorej je balená je neskutočne perfektne vymyslená,či už dizajnom,otváraním,proste je dokonalá,mám v nej uskladnené ďalšie bábiky a je úplne super na skladovanie akýchkoľvek vecí pre barbie,alebo samotné barbie.



Čo ma trochu sklamalo je prkenná pohyblivosť bábiky, aj s obyčajným posadením chvíľu bojujete. Taktiež strašne divná nagélovaná bublina vo vlasoch,čo sa má tváriť asi ako drdol som hneď prerobila do vrkoču,lebo z krabice po vybalení si zachovala veľmi podivný tvar,tak prerábka účesu bola nutná. No a najväčší mínus asi je to,že je komplet (hádam ako jediná z tejto novšej kolekcie a nechápem prečo) zašitá do šiat. Na barbiecollector.com som čítala komentár,že túto bábiku kúpili rodičia ako prvú barbie svojej dcérke (číra závisť Smějící se,mať prvú barbie takúto krásnu) a nakúpili množstvo šiat na prezlečenie,aby sa s ňou mohla hrať. No a po vybalení zistili,že sa nedá vyzliecť.Príde mi to trošku nefér no, aspoň na krabici by mohli napísať,že bábika je všitá do šiat. Čo myslíte?











Bábika je skutočne krásna, ale málo ľudí sa s ňou skutočne zahrá do sýtosti. Je to ozaj škoda.












Celkovo som rada, že vlastním túto barbie,len skutočne aspoň ten suchý zips na šatách by spravil z bábiky plnohodnotnú hračku, takto sa nemôžem ubrániť tomu,že pre deti to bude len výstavný neohybný ,,klacek" s ktorým sa veľmi nepohrajú a rýchlo ich omrzí. Za dizajn šatov a celkovej vyzáže ale určite udeliť pochvalu treba.

Komentáre

Obľúbené príspevky