Barbie fashionistas č.68-Candy Stripes




Síce mi prišli nádherné morské panny nedávno,no neviem sa prinútiť ich fotiť teraz.Tie si pravdepodobne nechám na leto až,pretože ich nutne chcem nafotiť pri vode,aj presne viem kde,len to počasie už nie je ideálne.
Mám v pláne spraviť článok so všetkými aktuálnymi morskými pannami,ktoré vlastním,k čomu som sa inšpirovala od Nikki.
Zatiaľ si teda predstavíme môj posledný prírastok z fashionistas radov,toto je moja 5.fashionistas bábika z tejto aktuálnej kolekcie.Na blogu som už 3 predstavila,ale jednu si stále uchovávam v krabici,pretože je jednoducho dokonalá,konkrétne číslo 34.
Prečo ma tak táto kráska oslovila?Je to síce blondína,no s krásnou maľbou a veľmi mi pripomína herečku Jennifer Lawrence.
Celkový vzhľad ma zaujal natoľko,že jedného dňa z hračkárstva odišla so mnou.





Na fotenie vonku by bolo aj mne zima,tak som rozmýšľala,že čo za fotenie spravím a vyhrali orchideje.Orchideií má mamka hodne,v každej izbe minimálne jednu a môj snúbenec má tiež tieto rastlinky veľmi rád,veľmi sa im uňho darí.Keď budem najbližsie tam,už viem presne,ktorú ďalšiu krásku uňho s nimi nafotím.
















Na fotenie som vytiahla aj vianočnú ružu,no pri nej sa fotila iná bábika a tá sa predstaví až v ďaľšom článku.






Inak tento rok sa s mamkou pokúsime o túto rastlinku postarať tak,aby nám aj ďaľší rok sčerveneli listene.Snáď sa nám to podarí.

Komentáre

Obľúbené príspevky