Monster high Music Festival-Venus Mcflytrap





Troška malá pauza od barbie. Monster high sú podarené bábiky a ja som si uvedomila, že som svoju zbierku okrem Ghoulie(ktorá u mňa už nebýva) vôbec neuverejnila,pritom u mňa už niekoľko rokov bývajú.







Venus ma od svojej základnej verzie zaujala na prvý pohľad,lenže som ju nevedela nikde zohnať. Každá ďaľšia bábika čo vyšla bola ale rovnako pekná a tak som len vyčkávala,kedy na nejakú natrafím. Nakoniec u mňa skončila spolu s Abbey Bominable z kolekcie Music festival a obe sú neskutočne krásne! Pôvodne bábika mala rovné vlasy, ale mala ich dlhý čas zapletené a tak sa jej takto krásne zvlnili.





Na fotenie som vybrala vyslovene mäsožravé rastlinky,s ktorými je Venus tak trochu príbuzná, výnimkou je iba rastlinka coleus,ktorú sa pokúšam zakoreniť, pretože teraz v zime sa jej akosi prestalo dariť a chcem ju opäť vzkriesiť.
























Komentáre

Obľúbené príspevky