Čo ešte zbierate?

Už odmalička badám na sebe,že mám sklony zbierať veci,čo sa mi páčia.Len tak,lebo chcem mať celú sériu,všetky varianty,všetky farby. Každý sme si asi tým prešli. U mňa to žiaľ stále trvá a okrem bábik zbieram aj iné veci,veci ktoré asi nikto nemá veľmi prečo dôvod zbierať. Poďme sa teda pozrieť,ktorých vecí už mám doma hojnú kôpku.

SPRCHOVACIE GÉLY




Toto sa kopilo veľmi postupne. Aktuálny počet je o cca 5-7 vyšší.Až minulý rok to nabralo naozaj spád.Dôvod je aj ten,že som sa zaregistrovala do Oriflamu a čuduj sa svete,ich sprchové gély majú krásne obaly. Ktoré potom odlepím a následne nalepím na tvrdý papier,a hľa mám krásnu farebnú záložku.


PUZZLE


Puzzle sa rozbehli až so snúbencom. Oboch nás to chytilo,a tak trochu pri skladaní týchto vesmírnych (boli dosť ťažké a robili sme veľa chýb) na chvíľu aj opustilo.Ale je to super. Myslím,že budú stále pribúdať.



BARBIE DVD


Rovnako ako barbie mám rada aj barbie filmy. Mám celú kolekciu. Jasné sú tam aj také nič moc medzi nimi,ale sú to krásne rozprávky,tie prvé hlavne sú dokonalé a raz ich odkážem snáď svojmu potomstvu.




ZÁLOŽKY DO KNÍH

Samozrejme by sem šli zaradiť aj knihy, ale to je dosť bežné by som povedala. V drevenej truhličke na predchádzajúcej fotke uchovávam svoju zbierku záložiek. A už je plná po okraj a to mám ešte nastrkané v takmer každej knihe čo som ešte nečítala, čiže asi cca takých ďalších 30.
Takže sa budem musieť poohliadnuť po ďaľšej krabičke. Zbieram aj si ich sama vyrábam z čohokoľvek, čo je na papieri a je to farebné, z toho väčšinou vznikne záložka.




LEGO ELVES


Pamätá si niekto lego Bellville? Och ,ja som na ňom vyrástla. Pamätám si ho zo škôlky alebo ho mala kamoška,už presne neviem.
A v roku tuším 2015 vyšla podobná téma, nie síce s vílami ale s magickými elfami.
Okrem toho,že väčšinu setov aj vlastním o nich mám aj blog, odkaz nájdete tu na stránke pod záhlavím. Žiaľ rok 2019 bol posledným pre elfov,pretože už nevyšlo nič nové a v katalógu sa už nenachádzali.
Nevadí, sú úžasní a som rada,že ich mám.



ČAJE


Začalo to tento rok a stále pokračuje.Aktuálne mám doma tieto.A áno, skôr ma lákajú farebné krabičky ako obsah.



ŠÚPOLIENKY


Už pár článkov som tu venovala na blogu,zatiaľ mám len tieto,čo nájdete v rubrike Šúpolienky.

LAKY NA NECHTY


Toto je žiaľ fotka z internetu,ale cca množstvu to odpovedá.Svoju zbierku mám teraz rozdelenú,polovica u partnera,polovica doma u rodičov. Takže nafotiť ich spolu bude možné vôbec neviem kedy. Ale táto záľuba je pestovaná už veľmi dlho. Len zakúpením stojanu som to zaklincovala,pretože nebol zaplnený,tak som ho do mesiaca zaplnila a do 3ho mesiaca som už mala aj viac lakov ako sa do neho zmestilo.
Takže stojany veľmi nekupovať odporúčam,inak hrozí,že príde nukanie ho zaplniť celý.



RASTLINKY


Taká nepodarená fotka ale na ilustráciu stačí.
Môj priateľ mal pred rokom len jednu orchideu a potom tiež, kvôli prebytku voľného miesta pribúdali ďaľšie a ďaľšie. Ale nevadí,našli sme sa v tom a baví nás to a plánujeme ich samozrejme viac.

Update: @flowerfairy_junior je môj rastlinkový instagram, ktorý je síce hlavne v angličtine ale kto to vlastne číta však 😆





Čo zbierate také nezvyčajné vy?Smějící se

Komentáre

Obľúbené príspevky