Monster High Lagoona Blue- Ghoul's Night Out



Lagoona je moja obľúbená monsterka od prvej chvíle. Milujem jej tvár,jej morský pôvod, jej modré pramene vo vlasoch,proste ju celú. Na pôvodnú z prvej kolekcie som nenatrafila,potom u mňa chvíľu bývala bábika Lagoony Back to school alebo tak nejak sa tuším volala,no tú som predala,lebo sa mi prestala páčiť. No a túto som si hneď zamilovala a nikdy by som sa jej nevzdala.Má takú krásnu maľbu,že vyzerá ako živá,akoby po chvíli,čo sa na ňu dívate,mala naozaj za chvíľu začať hovoriť.
Jasné,hodilo by sa nejaké fotenie pri vode,ale na Vianoce som dostala túto perfektnú pletenú deku a farebne mi to ladilo, tak som na nej Lagoonu nafotila.







Vlásky boli pôvodne rozpustené,ale dosť sa motajú do seba,tak odvtedy máme tento účes.




Lagoona okrem super šatov má aj túto otvárateľnú kabelku,do ktorej sa zmestia všetky tieto doplnky.






Topánky sme u monster high videli aj krajšie,ale majú krásnu farbu.Plutvy na nohách sa dajú dať dole,aby ste mohli bábike obliecť nohavice.









Komentáre

Obľúbené príspevky