Nesplnené sny časť V.


Máme tu ďalší diel vecí,ktoré ma v zbieraní barbie obišli.


BARBIE AMAZING NAILS

Krásna kolekcia kde tuším debutovala jedna z najkrajších tvárí - Kayla/ Lea. U nás som ju nevidela, ale brala by som akúkoľvek z nich,prednostne však Kaylu a potom Leu.





BARBIE SECRET SPELL

Krásne všetky do jednej, veľmi by som ale chcela Kaylu alebo Christie.






BARBIE FRUITY STYLE 2003

Kayla Kayla Kayla! To je proste skvost.






BARBIE cool clips

Krásne dlhovlasé dievčatá. Videl som ich u nás a boli skvostné, no boli aj dosť drahé, preto rodičia vždy zvolili lacnejšie niečo,čím by mi spravili radosť.





Barbie So in Style- akákoľvek kolekcia v podstate, hlavne tie väčšie s doplnkami sa náramne vydarili.Bohužiaľ, u nás sa nepredávali a na ebay sú za dosť vysoké pálky,ale občas na ne tam mrknem očkom.







Barbie Stylin hair Teresa

Naozaj krásna dlhovlasá Teresa s krásnym odtieňom vlasov.



Barbie movie sta- veľmi sympatické bábiky do tváre.





BARBIE TEEN FASHION PARTY

Kráásne. Proste krásne. Viac netreba.





BARBIE SURF CITY

Nádherná pehatá barbie. Myslím,že u nás sa ani nepredávala ale rozhodne som ju už vtedy chcela.





Komentáre

Obľúbené príspevky