Nesplnené sny časť VI.- Všehochuť

Keby som do tejto série zakomponovala každú jednu barbie, ktorú som veľmi chcela,bola by z toho fakt nekonečná sééria.
Vypichnem len opäť také, čo sú absolútne skvosty a mať ich doma, fakt si ich asi vystavím niekde (hlavne tie zberateľské mám na mysli).

BARBIE FAIRYTOPIA ENCHANTRESS


Ako veľký fanúšik filmovej série Fairytopia mi nedá nespomenúť túto krásku. Zaujalama predovšetkým pre svoju tváričku a úžasné vlásky. Jedna z naj top super víl aké Mattel vyrobil.




FAIRY OF THE FOREST

Túto vílu občas na ebay okuknem, nemajú ju za veľmi zlé ceny, no v súčasnosti mám rešpekt. A aj málo miesta Smějící se.



Ja Mackie tváričku môžem,najkrajšie sú s takýmto jemným líčením.




BARBIE SLEEPING BEAUTY 2002

Je roztomilunká sladká zasnená princezná. Ja tieto cukríkové môžem.
(prvý obrázok som si dovolila skopírovať od Ľuba)





Ballet Wishes 2013

Jemná a sladká Mackie (zase) s krásnymi kučerami.


BARBIE BEAD PARTY




Chuderka Barbie. Lea a Kayla ju úúplne zatienili. Jedna aj druhá sú skvosty.



Lea je samá dokonalosť.



BARBIE wonderfairy LENARA

Zhodou okolností som po týchto vílach ani veľmi nikdy netúžila. Pamätám si, že som mala našetrené ako malá peniažky a som sa nevedela rozhodnúť ktorú z týchto víl si vybrať. Nakoniec som odišla s takým ,,meh" pocitom a vybrala som si niečo iné. Pár mesiacov dozadu sa mi podarilo jednu z tejto kolekcie zaobstarať,no nie s pôvodným účesom. A viete čo? Nechápem, prečo Mattel nenechal vílam rozpustené vlasy,iba s tými menšími zapletenými copíkmi. Sú to tie najpríjemnejšie,najhebkejšie vlásky aké barbie v mojej zbierke má a ak by sa mi Lenaru podarilo zohnať,určite by som jej vlasy rozpustila tiež. Pokúsim sa svoj úlovok nafotiť do najbližšieho článku. Zatiaľ skúste kľudne hádať,ktorú som ulovila Usmívající se .



Barbie Fashion Photo Kayla



Nádherná Kayla, po ktorej som ako malá strašne túžila.



Barbie I dream of summer

Nad touto doslova asi všetci Mackie priaznivci slintáme. Krása, proste krása.





Napíšte do komentáru, aké by ste z týchto barbie vy radi ubytovali vo svojej zbierke, a naopak,ktoré už máte.
Ďakujem a príjemný deň.

Komentáre

Obľúbené príspevky