Barbie Princess of Pacific Islands

Poďme si teda konečne predstaviť môj nový prírastok do zberateľskej rodiny. V minulom článku som ukazovala fotky z unboxingu,kde ste mohli vidieť ako ku mne bábika prišla.Keďže som bola z bábiky unesená,hneď som sa rozhodla,že využijem svoj facebookový kontakt na pani Martinu Paurovú,ktorá šije nádhernosti na barbie aj iné bábiky. Úloha bola jasná,spraviť bábike podobné šaty ako má bábika v origináli. Ja si myslím,že sú ohromné, jediné,čo to kazí,sú mnou narýchlo urobené nekvalitné fotky,ale inak je už bábika v zberateľskej kondícii.
A pani Maťke neskutočne ďakujem, za expresné zhotovenie a zaslanie a Nikuške za pomoc s prevodom peniažkov.
Iba vďaka vám,sa tu z nej vytešujem.
















Fotky sú robené narýchlo,na balkóne,v byte atď. Hnusné počasie a nedostatok času bolo navine. Našťastie už sa to polepšuje.

Pôvodná podoba bábiky:




Pani Maťku len a len odporúčam,každá bábika je v jej šatách princezná.


Komentáre

Obľúbené príspevky