2003 Barbie Fairytopia Magical Mermaid Christie

 


Predstavím vám prvú z tria morských panien z filmu Fairytopia, aj keď teda vo filme sa nevyskytovala reálne ani jedna, majú toto označenie. Je to zároveň moja prvá barbie s touto tvárou a z týchto morských panien ma zaujala najmenej. Ale mala som šťastie,že sa predávali všetky tri spolu, takže mám aj túto.




Spomedzi všetkých troch má táto najmenej husté vlasy a prešli si už aspoň 2x ozdravnou kúrou. Bábika je krásna ale povedala by som,že ostatné kolegyne ju zatienia. Ale aj tak som veľmi rada,že ju mám. Je to moja prvá morská panna s tmavou pleťou a zatiaľ teda aj jediná.









Korunka jej vypadáva,pôvodne ju tam mala prišitú, ale predošlý majiteľ ju odsrtihol. 




















Chvost už má najlepšie časy za sebou. Ale aj tak sa mi páči tento materiál na chvosty, mohol by sa k nemu Mattel vrátiť.






Komentáre

  1. Je krásna, ale pre mňa je z nich troch najúžasnejšia Kayla/Lea, potom GG a až potom táto Asha. Tento mäkký materiál na chvosty mám rada, aj keď nič moc nevydrží :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak isto sú zoradené aj u mňa, nekúpila by som si ju nebyť toho, že boli v sade všetky 😆. Ale je to prvá černoška s morským chvostom u mňa a zatiaľ aj jediná. Presne ako vravíš, na hranie deťom to nie je, skôr na vystavenie.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky