2003 Barbie Fairytopia Magical Mermaid



Ďaľšia morská víla Barbie, tentokrát v ružovom prevedení. Na týchto kráskach je inikátne to, že majú priam zberateľskú hodnotu dnes. Nielen krásne vlasy ale aj celé prevedenie ich korunuje na kráľovné morí. Moja dušička zberateľa je týmto faktom,že ich všetky 3 konečne mám, aj keď nie v 100 percentnom stave, veľmi uspokojená. Už mi ku štastiu chýba len Kayla Mermaid fantasy s oranžovými vlasmi a žiadnu inú morskú pannu od mattela už ani nepotrebujem. Aj keď nie som zástanca plastových tvrdých chvostov, Mattel by si ma aj získal,keby súčasným morským pannám dával dlhšie vlasy. Aspoň toto a kúpila by som si každý rok jednu. Čo som videla promo na rok 2021 tak je tam šanca na dlhšie vlasy (viď foto na konci článku).











Tiež rovnaké poškodenie. Všetky tri ho majú.



















 Ako som sľúbila, náznak pekných vlasov tam je ale nie som veľmi fanúšik tej divokej farby vlasov. Dosť možné, že sa skôr poohliadnem po Color reveal mermaids.



Komentáre

  1. Srdečne gratulujem ešte raz k týmto nádherkám. Túto GG som mala ešte do minulého roku. Oranžovovlasá Kayla je úžasná, tá tiež vystriedala u mňa GG z jej série :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú naozaj úchvatné, v poslednom čase sa mi darí hľadať poklady, ďalší ale tentoraz princeznovský už ku mne práve cestuje. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky