Barbie Mermaid Enchantress

 



Tak konečne aj ja zverejňujem svoju prvú zberateľskú morskú pannu, Mermaid Enchantress. Zakúpila som ju cez mall.sk, kde momentálne predávajú aj dračiu múzu. Aj tá sa mi veľmi páči,ale zas tak nutne ju nepotrebujem. Túto barbie som kúpila totálne spontánne. Najprv som videla jej promo niekde na nejakom blogu, a pri googlení ďaľších obrázkov na mňa vykukol odkaz na mall.sk, kde aj bábiku už aj mali k dispozícii a skladom! Tak za cca 20 minut od úvodného hľadania už bola barbie ku mne na ceste. Odvtedy je to pre mňa tá najkrajšia barbie,ktorú naozaj neviem,či niekedy vybalím, ale fakt ma to láka,čiže som si istá, že ju raz vybalím, len si ju nemám kde vystaviť. Tak zatiaľ sa ňou kochám v jej krabičke. Dosť možné,že nasledujúcich pár článkov budem predstavovať všetky svoje morské víly, a budú fotené s rovnakým pozadím ale dúfam,že to nevadí 😄.Plánujem ich odfotiť aj všetky spolu, len ěste ku mne jedna nostalgická putuje, ktorú som kedysi aj mala, len som ju predala.
















Komentáre

Obľúbené príspevky