Barbie mermaid fantasy

 


Mojou prvou morskou pannou,ktorú som si zakúpila, bola morská víla z Fairytopie. Lenže postupom času sa mi ten plastový chvost znepáčil a moju pozornosť si získavali barbie s ,,mäkkými" chvostami,ktoré však už sa ani na bazoši nevyskytovali. Tú svoju prvú som teda predala, ale prednedávnom som po nej opäť zatúžila,a mala by doraziť v najbližšie dni. Až raz,len tak náhodou,som túto objavila na bazos.sk! Aké šťastie, tomu som nemohla ani uveriť. Bábika prišla a bola v super stave. Trošku zažltnutý chvost a malé trhlinky na ňom mi v radosti nemohli zabrániť! 
Tie vlasy, ten pohyblivý chvost, všetko toto ju korunujú na klenot medzi plastochvostovými morskými pannami. Samozrejme, mať tak aj Kaylu a Christie, tak to je najväčší zberateľský sen. Momentálne mám nejaké silné morskovílové obdobie, pretože sa mi opäť podarilo nájsť jeden playline morský skvost z dreamtopie (bude článok,sľubujem),tak keď pricestuje tá z Fairytopie, urobím článok so všetkými. Samozrejme, nemám ich toľko ako Nikky, ale konečne ich mám kde a ako odfotiť všetky spolu pokope 😋.










Páčka slúži na hýbanie rukami, ale bohvieaký efekt to teda nie je.














Zboku chvosta sú ukryté pod šupinami tlačítka, vďaka ktorým vie barbie chvost naozaj ohýbať.







Kamarátky Kayla a Christie.







Komentáre

  1. Skvělý úlovek, opravdu Barbie s nejkrásnějším typem plastového ocasu. Těším se, co je ta další.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je fakt krásna aj keď teda nie je to moja vytúžená Kayla ale aj tak je výrazná v mojej zbierke :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky