Všetky moje morské panny

Dnes by som predstavila všetky svoje morské panny spolu v jednom článku. Tento nápad som prvýkrát videla u Nikky, tak som sa trochu od nej inšpirovala. Samozrejme, ja zďaleka nemám toľko ako ona. Na všetky ešte budem robiť zvlášť článok, ale na tento som sa veľmi tešila, tak ho dávam v predstihu. 

 


Jediné dve celoplastové, ktoré sa dajú postaviť, posadiť, nedajú sa vyzliecť. Myslím, že pre menšie deti sú ideálne na hranie vo vani alebo v bazéne. Fairytopia Shella má podľa mňa najkrajší chvost aký kedy Mattel vyrobil. Škoda len že nie je zo silikónu. Pred časom som ju predala, toto je jej dvojníčka. Má termocitlivé tetovania na tele a pramienky vlasov meniace sa do fialova. Kolegyňa vpravo z Dreamtopie má úžasnú farbu vlasov a milú tváričku. 

Morské panny so silikónovými chvostami. Ani jedna ku mne neprišla nová, všetky majú deravé chvosty ale našťastie to nie je vidno spredu. 

Jediná zberateľská morská víla v mojej zbierke. 
Malé morské panny. 

     Hore veľké playline a dole všetky playline spolu. 
A všetky spolu. 

Komentáre

  1. Skvělé fotky. Na mořské panny po hromadě se vždy ráda podívám. Máš už
    jich pěknou sbírku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,áno nazbieralo sa ich celkom dosť :-) Aj keď morských víl nemôže byť nikdy dosť.

      Odstrániť
  2. Krásne akvárium, dokonca máme tri spoločné :-) A ďalšie dve som kedysi mala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Morské panny ja rada, sú super. Aj filmy o nich z Barbie kolekcie odporúčam :-) teraz počas materskej kľudne omrkni, ja som ich milovala.

      Odstrániť
    2. No, videla som Príbeh morskej panny oba diely a s tými delfínmi a nejaké diely Fairytopie :-)

      Odstrániť
    3. Vážne? Och super, som rada, lebo niektoré sú vážne krásne.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky