2003 BARBIE FAIRYTOPIA MAGICAL MERMAID KAYLA


Poďme si predstaviť poslednú členku tejto vydarenej kolekcie. Málokrát sa mi podarilo zozbierať  kompletnú sériu či kolekciou niečoho, ale u morských panien sa mi to už dvakrát podarilo. U tých malých morských víl, ktoré si neskôr predstavíme a u týchto fantastických morských panien. A ešte k tomu som ich našla tak šikovne, že som ich kúpila všetky naraz,celý set od jedného predajcu,čo sa tak často nevidí. Kaylu považujem za najkrajšiu zo všetkých troch, je to dokonalá nymfa, nereida, víla, morská Amphitrite, božská  manželka Poseidona a matka samotného Tritona. Je dokonalá aj keď má tiež potrhaný chvost, ale nijak jej to na kráse neuberá. Je to moja láska. A nikdy by som sa jej nedokázala už vzdať. Je pre mňa splneným snom. Mať tak ešte jej oranžovovlasú kolegyňu, tak to už som v samotnom morskom nebi. 





Povedala by som, že okrem iného má aj najkrajšie vlasy.














Bol k nej aj hrebienok v tvare mušle a korunku má stále originálne prišitú z výroby,narozdiel od jej kolegýň.











Celý koncept Fairytopie je super, od filmov po bábiky, najmä tie k prvým filmom boli fantastické, potom sa to postupne zhoršovalo (celoplastové telá a podobne). Kto filmy nevidel, odporúčam s deťmi pozrieť. Je to veľmi podarené. Škoda,že sa tieto materiály už asi do barbie playline nevrátia.

Komentáre

  1. Opravdu nádherná, z té série se mi též líbí nejvíc. Gratuluji k přírůstku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to skvost. Priala by som si aby sa vrátili krásne pohyblivé morské panny do pultov obchodov. Keď si človek uvedomí, že už sa takéto play line nerobia, zamrzí to.

      Odstrániť
  2. Je to úplne dokonalá bábika. Dlho bola mojim snom a pri jej cenách na ebay som si myslela, že aj nedosiahnuteľným. Je to fakt nádherná Kayla/Lea a dosť ľutujem, že som nekúpila ešte jednu pretelenú ako modelku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja verím, že ju zoženieš ešte za dobrú cenu. Neviem pochopiť, ako sa niekto mohol chcieť zbaviť týchto.

      Odstrániť
    2. Uvidíme, úprimne nie je teraz priorita. Stačí aj tá, čo mám :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky