Barbie Dreamtopia Candy Kingdom mermaid

 


Ďalšia kráska, ktorá bola nedávno nájdená na bazoši za smiešne smiešnu cenu, na to v akom je dobrom stave. 6eur plus poštovné ma presne vyšla. Túto jedinú som veľmi chcela keď sa Dreamtopia objavila, inak celá séria Dreamtopia ma vôbec nezaujala. Okrem teda adventneho kalendáru možno. Uvidíme. Čo je veľká škoda, keby trochu zmenili ten hrozný koncept ,, dajme všetkým plastové telá a oblečenie, veď nás to vyjde menej a deti to aj tak zničia, "tak by to mohli byť prvotriedne kúsky. 




Najzaujímavejšie sú na nej práve tie tyrkysové vlasy a milá tvárička. Cukríková morská víla je tiež pomerne nezvyčajné niečo, takže nápadu tlieskam. Prečo som ju vlastne chcela? 








Bude to znieť šialene ale je to pravda. Boli sme v akvaparku ešte v auguste a videla som tam jedno menšie dievča s bábikou barbie. A v tom momente mi napadlo, že raz možno pre svoje deti by som do vody rozhodne ako hračky do vody kúpila plastovú barbie morskú pannu. Hneď som si spomenula na túto,že som zaváhala a potom som ju už nevedela vôbec zohnať a aj na Shellu z Fairytopie, ktorú som dávno už predala, že by boli na tento účel úplne idealne- veď nechceme aby sa zničili silikónové či látkové chvosty, plastové sú odolnejsie😆. 
Takže hej, myslím na svoje deti, ktoré ešte ani nie sú na ceste... Šialené čo? 
No, každý sme nejak divný... 






Tú ozdobu tam má napevno, vybrať by šla iba násilím a to skúšať nechcem, je to celkom pekné. 





Celkovo si myslím, že je jedinečná, žiadna ďalšia  barbie túto farbu vlasov tuším ani nemá a ani žiadna morská panna predtým. Ak sa mýlim, kľudne ma opravte. Som rada, že ten bazos.sk existuje, naozaj tam človek nájde neskutočné poklady. 
S bábikou som spokojná, je to krásna morská panna, to vám poviem. 

Komentáre

  1. Je nádherná, další mořská krasavice. Kdysi jsem jí také měla, pak dala pryč a nyní se mi po ní stýská.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, to ma mrzí. Snáď ju zoženieš.Je jedinečná farebnosťou.

      Odstrániť
  2. Je krásna, mám ju tiež. Tie zelené vlasy sú fakt jedinečné. A náhodou, ja som malému, ešte, keď sme nevedeli pohlavie, odložila hneď dve morské panny do vane. Ja som svoju Mermaid 1991 vo vani zničila, takže morské panny do vane sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, podľa mňa nimi bude aj tak nadšený. Páčila sa mu aj colour reveal zjavne 😆. Ozaj ako si s ňou spokojná? Objavili sa už u nás? Dostala si ktorú si chcela? Či ešte dokúpiš?

      Odstrániť
    2. Ja si myslím, že áno. No, áno, zaujal ho jej chvost. Podarilo sa mi ju kúpiť u nás v Dráčiku a áno, osud tak chcel, že som dostala tú, ktorá sa mi najviac páčila. Ešte sa mi páči jedna, ale neviem, či do toho pôjdem. Mrzí ma, že si nevedia sadnúť a tým sa aj zlé fotia.

      Odstrániť
    3. Áno to máš pravdu, toto vždy zamrzí žiaľ keď tie chvosty sú napevno a nedá sa s nimi nič. Mne sa páči tá najtmavšia a bielovlasá,, zimná" ale nutne ich asi chcieť nebudem, možno v akcii keby boli. Už sa mi kopia iné krásky, ktorým sa chcem venovať - Rainbow high bábiky.

      Odstrániť
    4. Jéj, tak to som rada, dnes som u nás videla fialovú a oranžovú a na oranžovej sa mi hrozne zapáčili motýliky vo vlasoch.

      Odstrániť
    5. Oranžovú som si vyprosila na Vianoce, už ju mám aj zabalenú a bielovlasá s dúhovými prameňmi tiež určite do Vianoc príde 😊. Jednoducho sa nedalo odolať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky