Barbie Mermaidia color change mermaid Shella- po druhý raz

 


Predstavme si túto krásku znova. Pred 12 rokmi som ju vlastnila, bola mojou prvou morskou vílou vôbec. V tom čase som bola morskými pannami posadnutá, lenže mi bolo ľúto,že ma obišli tie staršie a krajšie morské víly z Fairytopie s gumennými chvostami. Potom som ju predala, zdala sa mi gýčová a nebola som nadšená z neohybného chvosta,aj keď ten je naozaj dizajnovo veľmi krásny. 


Za posledné roky sa mi podarilo zohnať aj Mermaid Fantasy Barbie a aj všetky Fairytopia Magical Mermaid.No teraz sa mi začalo cnieť za touto mojou prvou a tak som ju začala hľadať. Nie je problém nájsť niektorú z týchto víl, len túto konkrétne som nevedela nájsť na slovenských bazaroch. Skúsila som teda cez facebook a ozvala sa mi jedna pani,že ju vie vydražiť pre mňa na aukro.cz. Za týždeň bola kráska už u mňa. Nebola v bohvieakom stave, teraz som pozerala pred pár dňami na bazoš a videla som tam Shellu v lepšom stave ako táto je, mohla som chvíľu počkať, ale ani sukienku ani čarovnú paličku  nutne nepotrebujem a vlásky sa dali upraviť do podobného účesu ako mala pôvodne.










Pôvodne mala bábika termocitlivé tetovania,ktoré sa objavia len pri kontakte so studenou vodou alebo ju na chvíľu dáte do chladničky,lenže na tejto sú permanentne objavené stále a nereagujú na teplo ani na chlad. Nevadí mi to vôbec, páčia sa mi,len sú bledšie ako si pamätám na svojej prvej. Vlasy majú tiež fialové pramene, ktoré pri kontakte s teplom zmenia farbu na ružovú,tie ešte túto vlastnosť stále majú.










Sama by som neverila,že mi táto kočka raz zachýba, ale keď dorazila, bola som až dojatá, že ju opäť mám. Nostalgia z detstva asi... Mimochodom, je pravda,že postava Shelly sa neobjavila vo filme Barbie Mermaidia, ale ak ste doma v týchto časoch a neviete aké filmy už pozerať, skúste siahnuť po Barbie filmoch. Sú to pekné rozprávky, Mermaidia asi jedna z mojich top. 





Komentáre

  1. Rozhodně je zajímavá a nostalgie z dětství, tu jsi musela mít.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je veľmi pekná, len tie bodky okolo očí, to ja raz nepredýcham :-D Nostalgia z detstva a návraty bábik, to je moje, to ja môžem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, och tento rok je aspoň na bábiky super. Mám neskutočné šťastie tento rok na ne.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky