Barbie Playline Vianočný wishlist?

Včera som navštívila 2 Dráčiky s cieľom splniť pomerne ľahkú misiu- nájsť telo pre hlavičku Hip 2 be Square ryšavku, ktorú som chcela vymeniť na jednej mojej staršej bábike,ale tak sa mi zapáčila, že som si povedala,že si nechám obe a tejto nájdem telo. Žiaľ, odišla som naprázdno, ale skôr pre to, lebo som nechcela zaplatiť veľa za telíčko. Najviac sa mi aj outfitom hodila Barbie Crayola Surprise ale stála 23eur. Za telo na pretelenie je to dosť, no páčilo sa mi oblečenie. Ale okrem toho sa mi páčili aj iné zaujímavé veci, čo tam mali.

Dreamtopia adventný kalendár. Ako, nikdy sa mi nepáčili adventné kalendáre Barbie,ale dostať tento, tak výskam od radosti. Musím uznať,že tento sa im podaril. Aj outfity sú pekné a bábika má veľmi pekný zdobený top, aj keď je plastový, vôbec mi nevadí a to je na mňa,ich odporkyňu,čo povedať. Malým slečnám urobí rozhodne veľkú radosť a aj ja po ňom po očku pokukujem. Je veľmi pekný.


Túto krásku som u nás ešte nevidela, ale je dosť možné, že by som si ju aj domov odniesla, keby sa už u nás predávala. Je to celkom dobrý koncept. Konečne Mattel dostal aj pekný nápad.


No a túto herečku som držala aj v ruke, rozhodnutá,že si ju odnesiem domov. Cena 15 eur je super, má peknú tvár,šaty a krásne dlhé vlasy. Na poslednú chvíľu som sa rozhodla,že ju nutne nepotrebujem. Ale naozaj je do tváre veľmi pekná, lepší obrázok sa mi nepodarilo nájsť. No a fotiť sa trochu stále v obchode hanbím,tak preto prikladám foto z internetu.



No a poďme na ďalšie krásky. Prekvapivo sa budete čudovať, ale musím Mattel pochváliť. Obe Barbie Dreamtopia princezné mi pripomínajú staršie Barbie z môjho detstva. Či už šatami, milou tváričkou, a Royal Ball má dokonca veľmi podobné šaty s jednou dúhovou princeznou z roku 1998 tuším... Keď som ich obe pri sebe videla, normálne som si povedala,že tie si asi kúpim. Tlieskam za šaty, ktoré sa dajú konečne celé vyzliecť. Škoda,že sa neušli aj ľadovej princeznej, nemuseli jej vrchnú časť spraviť z plastu.



V skutočnosti sú oveľa krajšie ako na obrázku.

Spomínaná Barbie Crayola, s ktorou som chcela odísť,len cena sa mi zdala privysoká.




No a tieto ešte samozrejme u nás nie sú ale keď budú,pohrávam sa s myšlienkou, že ich budem chcieť všetky. Nepohyblivý chvost je síce nuda ale inak majú niečo do seba. Samozrejme, dajú sa podľa kódov rozlíšiť,aby ste nemali duplikáty.







Na Vianoce si určite chcem dopriať aj Rainbow high, len u nás zatiaľ vidieť iba Violet, Sunny a Ruby, a ja by som chcela ako prvú Poppy, ale keď sa neukáže, tak si zadovážim asi Ruby alebo Violet.
Alebo niektorú z týchto playline.Zdá sa,že Mattel kopla múza, ešte trochu zainvestovať do materiálov by to chcelo a do kĺbových tiel alebo aspoň viac ohybných a bolo by to ešte oveľa lepšie.
Ale zaujali aj tak a som zvedavá,ktoré nakoniec u mňa skončia.
Čo vy na ne? Páčia sa aj vám?

Komentáre

  1. Držím palce, abys získala ze seznamu co nejvíc. Ta princezna ve svlékacích šatech a vlasová Barbie běloška, ty se mi také moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bola som prekvapená, ja play line už 10 rokov skoro obchádzam. Snáď svitá na lepšie play line časy.

      Odstrániť
  2. Ten adventný kalendár sa mi najprv nepáčil - keďže neobsahuje pre mňa nič vianočné, ale keď som ho včera videla, celkom sa mi zapáčil. Vlasovú Kim dosť ľutujem, že som nekúpila, ale mám toho dosť veľa aj bez nej. No na Color morské panny sa celkom teším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, naživo aj mňa úplne dostal. Aj ja sa na ne teším, dúfam, že sa budú dať zohnať u nás.

      Odstrániť
  3. Myslím, že v tomhle výběru najdu něco pro holky k Vánocům. Vypadá to na tu jednorožcovou a zimní princeznu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, tú som v Dráčiku ešte nevidela, tak snáď dorazí 🙂. Zimná je nádherná.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky