Unboxing môjho života


Poďme si predstaviť jeden môj vysnívaný sen, čo sa stal skutočnosťou.
Balíček prišiel minulý týždeň.Ono tých balíkov prišlo za posledné 3 týždne viac, ale samozrejme, tá radosť vám nedovolí v tom momente si spomenúť,že je treba nafotiť unboxing na blog, aj tu som na to takmer zabudla, a na ďalší balíček,čo prišiel spolu s týmto som tiež zabudla. Ale veď všetko si koniec-koncov nafotím,hoc aj neskôr, bez unboxingu.


Neviem,či je to pre niekoho také uspokojujúce ako pre mňa,ale podobné články mňa osobne veľmi bavia.




Prvý náznak obsahu...




A tu už bohyňa v plnej kráse.


A prišla sa pozrieť aj sestrička, čo prišla asi týždeň pred ňou. Obe sú dokonalé svojim vlastným spôsobom.

Môj najväčší detský bábikovský sen z roku 1998 sa podarilo v jednom týždni splniť až dvakrát! Neviem,či som naživo túto bábiku u niekoho niekedy alebo v obchode aj naživo videla. Ale u mňa to bolo tak, že v Tescu na Kamennom námestí som ako 4 ročné dieťa videla slečnu, prezlečenú v kostýme tejto barbie s dlhou parochňou, ktorá rozdávala barbie katológ 1998, kde bola táto bábika na titulke. Tatino videl,ako som ňou očarovaná a vypýtal mi od nej katalóg. Tuším sa ma aj niečo pýtala, ale veľmi som sa hanbila jej čokoľvek povedať,aj to ako sa volám😅.Túžobne som na tú bábiku na titulke hľadela, ten katalóg som všade vláčila so sebou, spávala som s ním pod vankúšom a túžila som ju dostať. Žiaľ bola drahá a veľmi ťažko k dostaniu. Dodnes ten katalóg vlastním. Takže som si po 22 rokoch splnila svoj malý veľký sen👌😀.



Za obe vďačím bazošu, ale každá je od inej predávajúcej.Keď som videla tú hranú a ostrihanú,aj tak som ju bez váhania hneď kúpila. A túto novú...Na tú som sa musela vyspať a na ďalší deň sa až rozhodnúť ,predsa len v jeden týždeň kúpiť rovnakú bábiku je šialené, ale aj tak na mňa čakala až v Komárne. Neuveriteľné skvosty a obe v top top top stave :D Síce jedna s podstrihnutými vlasmi,ale chvalabohu, niekto vedel, kde ustrihnúť tak, aby nebolo málo vláskov a ani príliš veľa😊.





Moje dve lásky najväčšie momentálne. A tú v krabici, tú nedovolím rozbaliť ani hádam deťom mojich detí 😋😁, to je už normálne dedičstvo, čo musím odkázať do závetu, že nikdy nepredať, nedarovať, nevybaliť! 


Fotky určite v blízkej budúcnosti budú, toto boli len také na ochutnávku.

Komentáre

  1. Srdečně gratuluji k dvojnásobnému splnění dětského snu. Obě jsou krásné. A chápu tvoje pocity neskonalého štěstí. Mám radost s tebou že Rapunzel máš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne 😊. Asi je to tá najkrajšia princeznovská barbie vôbec.

      Odstrániť
  2. Srdečne gratulujem k splneniu sna. Je to naozaj nádherná bábika a ty ju máš hneď dvakrát. Veľmi sa mi páči účes tej ostrihanej. Žiaľ, vlasy tejto dĺžky sa rýchlo poškodia aj keď sa človek s bábikou veľmi nehrá, vidím to na mojej Jewel Hair Mermaid Midge, ktorá už nemá také krásne vlásky ako keď som ju vytiahla z krabice a bojím sa, že tak dopadne aj moja Rapunzel, ale keď ja by som nedokázala mať niečo tak nádherné v krabici , ale v Tvojom prípade tomu plne rozumiem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, máš pravdu. Áno, som rada, že mám ostrihanú verziu tiež, lepšie sa to udrživa. Sú nádherné obe, včera som tú kratkovlasú česala a vravela si, že keby bola dostupná vtedy, tak by som si ju kúpila symbolicky z prvej vyplaty, žiaľ vtedy k mání nebola.

      Odstrániť
    2. No vidíš to a ja som k nej prišla ako slepá kura ku ženu ako sa hovorí. Predával ju niekto v skupinke, nikdy som po nej nepátrala

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky